1 Nis 2008

Ahmet Çakar'ın Kumarbaz Olduğuna Bahse Girerim


Ben “Servetimi veririm” diye iddiaya girerim ama asla “Bikini giyerim” diye girmem. Bikini, etek filan, kadınsı giysilerin erkek tarafından giyilmesi acı bir tabloysa, böyle bir şeyin iddiası olmaz. Şunu derim, “Şu anda cebimde 100 bin dolar param olsa, Chelsea’nin F.Bahçe’yi eleyeceğine karşılık 100 bir dolarına bahse girerim.” İsteyen herkesle bunu yaparım. Ha böyle bir param yok. Ama şu anda isteyenle Türkiye’de kim olursa olsun Chelsea’nin F.Bahçe’yi eleyeceğine dair 10 bin dolarına iddiaya girerim. Benim gücüm bu kadar. Yemek, takım elbise, ayakkabı, hepsine girerim. Kendine güvenen, 10 bin doları olan gelsin. Chelsea’nın F.Bahçe’yi eleyeceğine bu parayı yatırırım.


Ben şahidim, yıllar önce Milanoda Milan Galatasaray maçından önceki akşam iddiaya girmişti. Halil Özer 3 gol avans vermişti Milan'dan. 200 dolarına girdiler. Ahmet Çakar en fazla tek farklı skor olur demiş iddiayı kazanmıştı. 2-1 yenildik, son 20 dakikak kan kusturmuştuk. Doğan Koloğlu ve Bilgin Gökberk'de bu iddiaya şahittir.


Bende karınca kararınca Ahmet Çakarın kumarına destek veriyorum. Varsa iddiaya girecek hodri meydan. Üstelik ben yüzde 20 sini geri veririm. Varsa delikanlı Fenerli buyursun

Hiç yorum yok: