5 Nis 2008

adam Sandıklarımız ; Ahmet Akçan


Kurtuldu tercümanımız. Bu hafta sıra ondaydı ister inanın ister inanmayın. İnsan yıllarca kulubelerde hayatını geçirirde bir şey katmazmı üstüne. Ali Sami Yen'in çimlerini kesen bahçivanı koysan takımın başına bir şeyler yapar. Bu adam 20 sene önce Mustafa Denizli'nin yanında stajyerdi, şimdi kaç yaşında bimiyorum hala stajter. Bugün kovulduğunu öğrendim, bu yüzden 2 gün önceden yazıyorum bi boka yaramayan yaramayacak adamı. Ne kadar sevindiğimi anlatmaya çalışıyorum, futbolcuları ispiyonlayan, hiç kimsenin sevmediği yaratıktan nihayet kurtulduğumuz için mutlu olalım. Yansıması takıma büyük olur, yarın Takım pisliklerden kurtuluş maçı oynayacak. Gelecek hoca Adnan Polat'ın ne olup ne olmadığını, önümüzdeki sene neler yapabileceğimizi belirleyecek. Bize şu anda büyük hoca değil, coşku verebilecek, taraftarın seveceği hoca lazım. Hagi, gibi Lucescu gibi birini bekliyorum. Defolup git, bir daha da karşımıza çıkma Ahmet Akçan. Git 3. ligte bir kasaba takımının başına küme düşürmemeye oyna. Sen ancak bu kadar hocasın. Ne şanslı adammışınki 2008 yılında koskoca Galatasaray'ı bir kaç maç ta olsa sen idare ettin. Kadro yaptın, oyuncu çıkardın, talimat verdin. Yat kalk moruk Kalliye dua et. Seni gidi bi bok sandığımız seni.

Hiç yorum yok: