30 Mar 2008

Hariçten Gazel; Beşiktaş 1- Fenerbahçe 2

Ne yalan söyleyeyim üzülmedim. Başkanı embesilden tutun, hocası tarikatçı, menageri mafya olan takımın bu günleri görmesi bile götk tanrının lütfu. Son dakikalarda evliyalarla hurafelerle, cinlerle atılan goller olmasa sıralamada en fazla 10. olabilecekken bir peygamber omuz atmasıyla yenecen ve lider olacan yok ya. Bu haftada Sivas geçirsin ve adalet yerini bulsun.
Gelelim Fenerbahçenin durumuna. Bizim Fenerbahçe ile maçımız var, o maça kadar 2 puan geride bile olsak hiç bir şey değişmiyor. Bu sonuç bizim işimize gelen sonuçtur. Şampiyonlar ligi oynama şansı garantilenmiştir. Şampiyonu belirleyecek maç ise Ali Sami Yen'dedir. Ha 2 puan geride olmuşsun ha 2 puan ilerde. Her maçını kazanırsan zaten şampiyonsun.
Maçı yorumlamaya gelince de, ben bir şey anlamadım. Kaleye gelen toplar gol oldu. Rüştü klasik saçmalıklarından birini daha yaptı, gol üçgeninin dişinda kaldı( top ve kale direklerinin birleştiği üçgen). Bu mürit Gökhan Zan futbolcu, Ertuğrul Hoca ise, Mercimeğe boşuna kızıyorlar. Adam ben kazmayım, baltayım toptan anlamam dedikçe sol beke geçirip Kazım a lazımlık yaptırıyorlar. Yanlız bir daha ki sene için korkum başladı. İstermisin bu hafta Sivas Beşiktaşa atlasında Ertuğrulla Sinan'ı kovsunlar. Ben istemem, foyası bu sene çıkmasın da seneye de beter bir sezon geçirsin arabacılar. Yoksam körün taşı denk gelir hesabı 10 senede bir akıllıya düşer şampiyon olur. Biz Hocamız(Hacımız) dan memnunuz. 41 kere maaşallah, kış kış cinler kış kış, elemtere fiş kem gözlere şiş.

Hiç yorum yok: