30 Mar 2008

Acı Baklava Yedik; Galatasaray 0- Gaziantepspor 0


Ne desek ne söylesek. Gaza geldik ya maçtan önceki maç yazımızda rahat kazanırız dedik. Kalemize top gelmez, gol yemeyiz dedik bu kehanetimiz tuttu. Gel gelelim takım gol pozisyonuna giremedi ilk yarıda. Lincolnden umutluyduk, işte maç bu maç demiştik. Kıçımıza kaçtı söylediklerimiz. İlk yarıda yazdım bunları. Hakan Şükür'e top gelmedi, geleceğide yok. İki pas üst üste yapılamadı. Takımın en iyi oyuncusu Servet ise üniversitelerde araştırma konusu olması gerekir. Kaza golü bekliyoruz, langırt golü.
İkinci yarı dakika 55, Sabriye küfür etmekle geçtik bu dakikaları. İnsan bu kadarmı kötü futbolcu olur. Bu kadarmı üstüne koyamaz oynadığı futbolun. Bedduamı ettin hıyar, Uğur Uçar'a. Hakan hayatının en etkisiz maçlarından birini oynuyor. Devir bunların devri. Fetullah devri. Düm Ertuğrul bugün Hakan. İlk defa Hakan'a lanet ettim. Bundan sonra da lehine tezahürat yapmam. 20 senedir onun için götümü yırttığına saysın. İhtiyar heyeti maçı kaderine terk etmiş. Maç yazısını yicez gibi gözüküyor. Evliya her zaman yardımcı olmaz. Ayhan, Sabri, Hakan, Ümit, hayatlarının en kötü maçındalar. Servet'in oyun kurucu oynadığı takıma kolay gele. Takımın bugün, en büyük futbolcusu kaleci Aykut!. Muhteşem panter kalecimiz. Kaleye geri pası dahil top gelmedi. Gaziantep şu ana kadar seyrettiğim en kötü takım.
Her maç değişik kadro, maymuna döndü futbolcular. Yukardan emirmi geliyor nedir Hakan Şükür iskele gibi bekliyor, Nonda'sı Barusso'su nerde bu takımın. Bouzit tribünde Carusca tribünde bile değil. Bi şerefsizlik dönüyor. Bir önceki maçta gol atan Okan kulubede, Song çıktı Balta girdi. Fatih Terim'in kazığı Baltalı ilah, bu adamdan topçu olsun benden profosör olacak.
Galatasaray'lı olmasam çoktan kapatacağım maçı izledim. 2 dakika kaldı. 5 tane de atsa benim için değişmez. Bütün futbolculara yönetime en içten küfür ve lanetlerimle kapatıyorum. Galatasaray'lılığımdan utandığım ender maçlardan biridir. Yaşatanlara lanet okuyorum. Seneye şu takımdan tek kişi kalırsa kombine almayacağımı şimdiden beyan ediyorum. Adnan Polat allah belanı versin senin emi. Ustura Kemal'e teslim oldun, bizi stad dışına attılar seyirci kaldın, muratları gerçekleşti, soğukkanlılıkla seyrettin. Amacın nedir senin be arkadaş, bundan daha beter ne olabilir ne mutlu eder seni. Yarından tezi yok, çağır bir Alman köpeği daha takımı başına. Göt(z) müdür, Top!Müller midir adı geçiyor yalama basında.
Taraftarı örgütleyeceğim, Fenerbahçe maçında son kez tribünde olacağim o gün yıkılacak her şey, yapılacak her şey. İyi gündemi taraftar olunur diyenler kusura bakmayın. Ben bundan daha beter sezonlar gördüm, ama bu kadar aşağılık futbol oynayan takım hemen hemen seyretmedim. Oynadığın takım takım olur gene affederim. Gaziantepspor bu ligin aşağılık en kötü takımıdır. Haftaya farklı kaybedeceklerine bahse girerim. Galatasaray'lılığım daha beterini yazmamı engelliyor, yazıklar olsun.
Büyük Galatasaray taraftarı ne yapmalı diye kahrolma, bizler daha önce yaptık sende şimdi yap. Devrim yapılmalı devrim. Floryadaki bahçivandan, oynayan en iyi futbolcuya kadar hepsini değiştiremezsen hazırlıklı ol, bundan daha iyi oyun senede 2 defa ya oynarsın yada oynayamazsın. Bu gün sahada oynayan bütün futbolcular; hepiniz şerefsizin allahınızsınız. Hepinize küstüm.

Hiç yorum yok: