8 Haz 2008

Kurtar Bizi Arda


Dün akşam oynayanların içinde senden daha büyük futbolcu varmı. Senin değerinde, senin geleceğinde kim var. Şu takıma giremiyorsan dön evine. Demekki yanıltmışın bizleri. Yalandan sana güvenmiş, istikbal beklemişiz. Hocamızdan iyimi bileceğiz. Yeterli olsan oynatmayacakmı, elinemi yapışacak. En büyük maçta forvette Mevlut okuttu, Arda Boyları'nımı dinlettirecekti. Kim bilir(ben bilirim) ne hesapları var. Tuncay'la, Emre'yle, Nihat'la, Mevlut'la, Kazım'la.
Şimdi ne olacak, sıçtı cafer bez getir, hesabı sana ödetecek. Geç Arda beni kurtar, şu maçı al İmparatorluğun bekaası için. Bu millette hafıza falan yok. Unutulur gider yenildiğim. Portekiz maçını alsaydım bu kadroyla, ünvana ünvan katardık, yıldızlı İmparator olurduk. Alamadık ne yapalım, şansımız yoktu. Emre'nin kafa girseydi, iki yan direk bir üst direği ayarladık, orta direği unuttuk.

Hayatımda ilk defa senin kötü oynamanı istiyorum Arda. Kurtar bizi bu heriften. Bu adam benim futbol intiharım olacak. Eğer iyi oynayıp bizim yerimize bu zır deliyi kurtarırsan futbol katliamı çıkaracağım. Ne gazete okuyacağım, ne televizyon seyredeceğim. Bir kombinem var Galatasaray maçına gider gelirim sadece. Onun dışında futbola dair ne varsa söküp atacağım hayatımdan.

Yalvarırım Arda, oynama. Oynarsan kötü oyna rezil oyna. Rica et bizim Emre'lere onlarda ellerinden geleni yapsınlar, penaltı yaptırsınlar, gerekirse kendi kalelerine atsınlar. İmparatorun sonunu getirin yoksa sizin ve benim sonumuzu getirecek. İsviçre maçını kazanıp beni kaybetmeyin. İki elim yakanızda olur, hakkımı helal etmem.

3 yorum:

benikoyupgitme dedi ki...

Terim'in nasıl bir futbol zekasına, nasıl bir futbol mentalitesine sahip olduğunu anlamak gerçekten mümkün değil. Yaptıklarıyla artık uefa kupası kontenjanını yedirmeye başladı. Bu ne yahu Gökhan Zan denen adam yüzünden malum gol gelmeden 1-0 yenik duruma düşecektik ve bu gökhan zan'ın kendi kulübünün taraftarlarınca bile sevilmediği bir gerçek ama bizim terim hala Şampiyon takımın defansında oynayan Emre Güngör'ü oynatmak yerine 35'lik emre'den ve 160'lık adama kafa vurdurtan 2 metrelik gökhan zan'dan medet umuyor vallahi pes !!

Tuncay dün ne yaptı ? Allahını seven biri arda'nın rahatlıkla oynayacağı kulvarda Tuncay'ın ne yaptığını ya da ne yapmaya çalıştığını bana anlatsın. euro 96'da Vedat İnceefe'de tutturduğunu bu sefer Mevlütle tutturmaya çalışan Terim'e bi dur demek lazım artık. Ümit karan'ı almayıpta macera peşinde koşmak, şampiyon takımın defansını oynatmamak nasıl bir zekanın ürünüdür ?

Sevgili Nazmi Abi çok güzel yazmışsın ama Arda isterse Maradona gibi oynasa bile artık bu Terim'in sonu gelmiştir. Aday kadroda yaptığı hatalardan ziyade uyuzlukları ilk 11 seçiminde de perçinleyerek idam sehpasını hazırladı. Ben 0 çekmememiz için dua ediyorum euro 96'da olduğu gibi..

KANDIRALI dedi ki...

Arda oynamasın isviçre maçına özel izinle alpay alınsın sabri oynasın hasan şaş çağırılsın. hatta mümkünse bülent korkmaz çıksın jübile maçı gibi yarım saat saldırsın. giderci ne kadar adam varsa oynatsın. Fatih terim başka türlü yapamıyor bari kavga çıkarsın bizi öyle eğlendirsin. Çünkü açıklama yapmıştı bu bie eğlence zevk alın filan diye. demek züküleceğini önceden biliyo zevk almayıda bilin ayaa yapıyo bize. Arda oynasın istiyorum ama onada yazık olcak onuda harcicak terim diyede korkuyorum.

CıvıkMantar dedi ki...

Nazmi Abi,

Adeta içimden geçenleri yazmışsın. Nereden, nasıl ve hangi mantıkla imparatore yaptığımıza şaştığım Fatih Terim ¨dingili¨ futbol hakkında tek bir şey bilmiyormuş oysa ki.

Bu takım bir Arda kurtaramaz. Onu da Fatih Terim oynatmaz. Oynatamaz. Damadı Emre'yle el ele Fenerbahçe'ye bir an önce geçebilmek için milli takımın turnuvadan elenmesini istiyor bile olabilir. Galatasaray'ı en büyük başarılara taşıdı, İtalya'ya gitti ve tutunamadı. Döndü Galatasaray'ı rezil etti gitti, sonra Dünya 3.sü Milli Takım'ı rezil etti. Bu maçta İsviçre'den fark yiyelim. Hatta kavga çıksın turnuvalardan men edilelim. Fatih Terim de mutlu mutlu Azize'nin kucağına gitsin!

Bu takım burada olmayı başında Fatih Terim olduğu sürece hak etmiyor.