11 Haz 2008

Almanların Bokunda Boncuk Var


3 aydır sır gibi saklanan hocamız belli olmuş. İlk yorum benden olsun. Sezonu bitiremez. Nerden bulduk, kimdir Skibbe. Ha hatırladım Leverkusen'in hocasıymış, bize 5 atmışlar ya vardır bir bildiği. Yolda görsek tanımayız Galatasaray'ın başındaki adamı. Niye Alman diye sorsam, eski yazılarıma baktım. Artık eminim, Adnan Polat bu Almanlar'dan intikam alıyor. Zamanında bizi ırgat olarak çalıştıranları kendisi maymun olarak çalıştırıyor.


Ben Almanya'dan, Alman'dan uyuz olurum. Doğal antipatim var kim gelirse gelsin. Ne hikmeti varmış bu Hocanın, ne başarısı. Bu adamdan Türkiye'de yokmu. İş gene bize düşecek gibi gözüküyor. Hocayı kovar Şampiyon oluruz.


Ben Galatasaray'dan asla umut kesmem. Hocaları benim için önemli değildir, hatta başkanları da. Bakarız görürüz, içimize sinmezse göndeririz. Bakarsın bu Almanın bokunda bir boncuk çıkarda seviniriz. Kalli götüyle gülüyordur şimdi. Almanı kovup Alman aldık. Bize haram sürekli sevinmek, mutlak biri çıkar sevince limon sıkar.


Kimse kusuruma bakmasın, bendeniz Gamlı Baykuş, ben bu adamı sevmedim. Tezahürat yapmam, haberiniz olsun.

2 yorum:

mondo trasho dedi ki...

tezazhürat falan yapma bence de. senin avazına ihtiyacı yok bu kulübün. koşullu sevgini kendine sakla. peh!

Nazmi Hasdemir dedi ki...

ah be kardeşim, ben bu takımın tarafattarı değil evliyasıyım. Ne dıyorsam odur