8 Haz 2008

adam Sandıklarımız ; Göktuğ Sevinçli


Ben aslında bu şahsiyeti bi bok sanmıyordum. Dolayısıyla yazı dizisine layık bulmuyordum. Ciddi bir okurumun ricası üzerine araştırdım ki, atlamışım. Kendisi leş gibi bok kokmaktaymış ta haberimiz yokmuş. Galatasaaray Lisesi mezunu bu arkadaşımızı Galatasaray'lı kabul etmemiz doğal. Ayrıcalıklı, liseli, Galatasaray'lı kontenjanından bir Fenerbahçe yalaması daha. Teknik düzeyi ortalama spor medyası kadar. Yani çoğunluk, yani bi bok.
Galatasarayın Fenerbahçeyi yendiği maçın akşamındaki progamında suratı beş karışmış, ayrıca biz şampiyonluk turu atarken sokaklarda o saatlerde programını seyredenler şampiyonluk kutlamaları yerine Fenerbahçe'nin nasıl sürpriz şekilde kupayı hediye ettiğini sayıklamış durmuş.
Gerçek bir bok sandıklarımızdan İlker Yasin'in meydancısıyken, görünmez bir el yardımıyla( belkide görünen eldir de biz bilmiyoruz) kendini bir kanalda spor müdürü olarak bulmuştur. Normalde şehir kanalizasyonunda bulunması gerekirken deseleksiyona uğramış, uygun olmayan yerde kendisini o makamlara getirenlerin çanağını yalayarak evine ekmek götürmektedir. Nedense Aziz Yıldırım'dan çok Ali Şene biat etmektedir. Her programında Ali Baba'dan mutlaka söz eder, hatta programa bağlatır, reyting alır(ben hariç).
Aslında kendisiyle Dortmund deplasmanında tanışmış, aynı uçakla dönmüş, ve konuşmuşluğum vardır. Demekki o zamanlar daha kalın bağırsağa henüz düşmemiş, ilgimizi çekmemiş. Anüsten fırladığında da iş işten geçmiş ve bu sayfada kendisine bi bok olarak en uygun makamı bulmuştur. Herkese uygun bir yer buluncaya kadar tek başımada olsa savaşa devam. Elbet bir gün bir boka rastlarımda yazılara son veririm. İyi bir bok dilencisiyiz, bulursak hepinize ilk haberi ben vereceğim. Nerdeee kardeşim nerde bulacağız. Bok iyi bir şey olsaydı, bizde bu şans varken mutlaka götsüz doğardık.

6 yorum:

benikoyupgitme dedi ki...

Bu adama İhsan Bayülgen'in futbol versiyone desek yeridir sanırım. Sözde beşiktaşlıdır ama fenerbahçe'ye yaranmak beşiktaşlılığının önünde gelmektedir. Ya da bize beşiktaşlıyım ayağına yatıp içten içe feneri desteklemektedir. Galatasaray kendisine göre ermeni takımınından farksızdır. Yendiği maçta rakip takımın zaafından galatasaray yenmiştir yoksa ne haddine galatasaray'ın şampiyon olmak, feneri yenmek hatta ve hatta güngören belediyespor'u yenmek.

Bu adama değindiğin için çok teşekkür ederim Nazmi Abi. Türk medyasında bu kadar antipatik bu kadar sinir bir adam daha gelmemiştir herhalde.

hadesperado dedi ki...

bu adamı büyük sansızlık eseri şampiyonluk gecesi izlemiştim, adam gökmen özdenakla birlikte oturmuş ulusal bir kanalın canlı yayınınında resmen ağlaşıyorlar: "fener şampiyonluğu nasıl kaptırdı, fener şöyle manyak takım işte böyle süper kadro, çeyrek final bik bik bik" yahu işin manyak tarafı fondaki ekranda şampiyonluk kutlanıyor millet delirmiş bu iki şahsiyet hala fenerde, şampiyon umurlarında bile değil, galatasaraydan bahseden yok, bu ne ezikliktir arkadaş, yuh ya harbiden yuh!

eline sağlık iyi olmuş bu yazıyı yazdığın... yandaki listenin en başında bu isim de yer alabilir ama saatçi hala "başı çekiyor" her ne kadar onu o listeye koymak bile fazla olsa da...

Adsız dedi ki...

İşin kötü tarafı biz bunu bi bok sanmıyoruz da o kendisini gerçekten bi bok sanıyor. Futbolu bu kadar az bilip de otorite gibi yorumları ve ben demiştim tavırları hergeçen gün biraz daha nefretimi kazanmasına ve de kendisinden tiksinmeme sebep oluyor. Dediğin gibi İlker Yasin yalamalığından geldiği de gün gibi aşikar.
Saygılar
Bülent

Altuğ dedi ki...

kendisi anti galatasaraylıdır.daha sonra bjk yı tutar.göt korkusu olduğu için fenere yalamalık yapar .anti gslidir ama bjk dan gs nin üstüne gelemez .fırsatını bulur fb den gelir. muhtemelen bi bok sandıklarımızın özü ilker abisinin yardımıyla gm olmuştur.

Adsız dedi ki...

Ali Şen'in tv8e yerleştirdiği bir arkadaş. Olur olmaz onu bağlayıp abi-kardeş muhabbeti yapması ondan.

Adsız dedi ki...

Bu kadar dangalak biri senelerdir program yapıyor ya ben bu ülkedeki medyanın taa a.q...Programında en son konuşulan şey galatasaraydır-ki bazen hiç konuşulmaz. habire yanındaki 2 no'lu dangalak selim abi'sine sorular sorar bi bok biliomuş gibi.