2 May 2008

İlk Kez Aynı Fikirdeyiz


Bu gurur Fenerbahçe'nin!(Fanatik, 2 mayıs)


Chelsea, Liverpool'u geçip adını finale yazdırınca durumdan vazife çıkaranlar çok sevindiler. Şimdi finalde aynı takımı tutacaklar. Ne alakası varsa elendikleri takımın kupayı almasını istiyorlar. İlk kez bunlarla aynı fikirdeyim. Bende istiyorum Chelsea'nın kazanmasını. Üstelik çok sevdiğim Liverpool'u eledikleri halde. Ben aslında Chelsea'yı hiç sevmezdim, İngiliz'in Fenerbahçesi. Zenginlikte üstüne yok. Fenerbahçe'yi eledikten sonra sempati duydum. Şimdi Fener'lilerin kafası karışıktır. Manchester United'i ve Chelsea'yı yenmişlerdi ve elenmişlerdi. Kimi tutsalar acaba, yendikleri fakat elendikleri takım yenerse acıları hafifliyor galiba. Bak işte biz ne büyük takıma elenmişiz, Avrupa Şampiyonu oldular diye sevinecekler. Her durumda, her şeyden mutluluk duyabilmek ne güzel. Halbuki bendeniz, bu sene bizi hezimete uğratan Leverkusen elenince bayram etmiştim. Ne tuhaf, ilk defa Fenerbahçelilerle aynı fikirdeyim. Haydi Chelsea Şampiyon ol beni sevindir Fener'i eleyen takıma canım feda olsun, Fenerliyi sevindir acıları hafiflesin. Yazık koskoca zenginler kulubü neyle avunacak sonra.

Hiç yorum yok: