30 Nis 2008

İmparatore Olursun Ama Hagi Olamazsın


Maça gel(e)meyeceğini Cumartesi yazdık, okuyanlar şahit. ''İmparatore Arazi'' yazımız. Yardakçılık devam ediyor hala. Neymiş koskoca Fatih Terim arkalardamı oturacakmış. Yerine millet vekili oturmuş. Galatasarayda vefa yokmuş, bir daha Ali Sami Yen' e gelmeyecekmiş, haklıymış.
Gelirsen şerefsizsin zaten. Adın bu ülkede futbolun en tepesinde dolaşacak yıllardır. Hiç hakketmediğin makamları sana verecekler, istediğini yapmakta serbest olacaksın, bu ülke futbolunun en büyük maçını seyretmeyeceksin. Ne için kişisel kapris için, küseceksin. Kimsin kardeşim sen başımıza bela yıllardır. Hagi'nin, Taffarel'in, Popescu'nun leşine kondun Çeteistana İmparator oldun. Ersun Yenal'ın ne günahı vardı. U21 finaline gitmedi diye kovdular. Bu maçı seyretmeyeceksinde hangi maçı seyredeceksin.
Şartmı şeref tribününden seyretmen, Hıncal Abi yazmış, gelip kapalıdan seyretseydin bak bakalım sonra biz ne yapardık. Bunlar ucuz bahaneler, zaten gelmeyecektin. Gelipte bir Galatasaray'lı koltuğunda oturarak Galatasaray golüne sevinebilecekmiydin Hagi gibi. Feldkamp gibi. Bak Denizli sevinebildimi, taş kesildi. Sende otursaydın sanada felç gelecekti. Sıkımı kardeşim bu ülkede Galatasaray gol attığı zaman ulu orta sevinmek. Sevinen adamı Hoca yaparlarmı, hemde milli takım hocası.
Kolpadan kızmış gitmiş, hadi be hocam, bir zamanlar bizde yırttık götümüzü senin için. Sen maçı televizyondan bile seyretmemişindir. Bir gören olsa gole sevindiğini nasıl hesap vereceksin Aziz Abi'ne.İmparatore, Commandatore olabilrsin, onlar senin elinde değil yaparlar ve yaptılar nitekim. Kolaysa, Galatasaray'lı ol, Metin Oktay ol, Hagi ol.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Nazmi abi,

yazdıklarının altına imzamı atıyor, şimdi kombine almaya gidiyorum.
Saygılar
Bülent

orjinkofte dedi ki...

Ayıp olmazdı be Fatih hocam sıkışıverseydin Hagi ile Kalli'nin yanına..Bende şimdi kombine almaya gidiyorum.

Saygılarımla,

Adsız dedi ki...

Kombineye gidiyorum diye yazıp bıraktım ama bazı acil işlerden dolayı kombine almayı yarına erteledim ve de aklıma gelmişken yaziim istedim. Hani şu Denizli ile oynadığımız maçta bazılarının ve de ligtv 'nin gözüne takılmış; birisi Denizli kalecisi Süleymanu'ya bişeyler söyledikten sonra Süleymanu topu elinden kaçırmış ve Servet'in gölü gelmişti. Birden fener maçında Nonda'nın attığı golü görünce aklıma geliverdi; birileri golden önce Volkan'a da bişeyler fısıldadı ve gol geldi. O golün altında bişeyler arayanları aradım ben de maçtan sonra ama nerdeeee.
Belki konuyla ilgili bişeyler yazmak istersiniz diye.
Saygılar
Bülent