7 May 2008

Ağıt Bitti, Şimdi Teselli Zamanı


Totemler, kahve falları, uğur yapma, Sustalı Kemal'e yalvarma. Bitti her şey bitti. Ölüm öncesi tatlı bir huzur gelirmiş aynı onun gibi. Bütün yollar denendi, maalesef oyun bitti. En azılı Selçuk Yula bile, teslimiyetçiliğin, mağlubiyetin, yediği dayağın, kırılan gururun, biten umudun zavallığı içinde yazmış. Acıdım arkadaşlar ya. Diğerlerini okumayacaktım, Fener hakkında yazanların. Bir zavallıda züğürt tesellisi yapmış, son 7 senenin 4 ünde şampiyon olan sevgili Fenerbahçesini yüceltmiş. Ecbet hesabıyla haklı. Ama birde bizim gerçek hesabımız var. Taşşak hesabı o ne olacak. Zavallı spor yazarı görünümlü mikroorganizma 3 gün sonra bitecek bu sezonu saymıyor. Nasıl olsa benden başla kimse hesap yapmıyor niye saysın, saysa 8 de 4 diyecek. 7 den eksi 4 de de gitmiyor. Gitse, 12 sezonda 4 şampiyonluğumuz var diyecek, keçinin götü her zaman açıkta ya, koyun taklaya gelip düşünce bir defa götü gözüktü diye gülmüş aynı hesap. Son 12 sezonda 7 defa Galatasaray, 4 defa Fenerbahçe, hadi 1 defada bonus Beşiktaş oldu demesi lazım.

Yani benim sevgili medya mensubu Fenerli tesellibaşcısı 4/7 oranı büyük bir oran haklısın. Yabancı bir futbolsever denk gelirde okur ve hesap yaparsa takınızın çok büyük olduğunu sanar. Fakat birde 4/12 oranı var be kardeş. Ya elin oğlu bizim yazıyıda okuyup hesap yaparsa ne olacaksın. hiiç her zamanki gibi göt.
Ha ben anlamam sen artı eksi yi ne sayıyorsan dersen haklısın, sen son 7 senede 4 defa oldun, ben 3 gün daha sabredip 8.yi bekleyeyim.
Sen ağlama dayanamam, sen jeton at o kanarya beynine,

Hiç yorum yok: