5 May 2008

403 Saniye Küfür





Ben maçtaydım, bende ettim. ''Yavşak Fenerbahçeeeee'' dedim sevgili Fenerbahçenize. Bit yavrusu demek. Yani bir hayvan. Kendi taraftarı kanarya diye seviyor. Bildiğim kadarıyla kuş. Beyin özürlü olanlara kuş beyinli denir zannedersem. Yanlış yakıştırma arkadaş. Kuşta beyin olmasa nasıl uçar, kolaysa sen uç. Dinamik, mekanik, kimya, fizik ne varsa kuşta. Kuş hayvan değilmi, hayvaaaaaan Fenerbahçe diye bağırsak ceza alırmıyız. ''Hani o hastaneye taşındığınız günler'' küfür sayıldı. Orospuluk olsa olsa ahlaksızlıktır, suçmu. Orospu diye hapiste yatan varmı. Ahlaksız çocukları genç Fenerliler deseydik bu hafta takımımızı canlı seyredebilecektik. ''İki geliyor iki'' dediler bizimkiler, ben demedim. Bu yaşta iki bana fazla geldi, yalandan hava atamadım.

Kronometre tutmuşlar, 7 dakikaya yaklaşıyor.

Ne zevk almışlarır kimbilir saat tutanlar. Bilsek daha fazla ederdik, nasıl olsa fark etmiyor bizim için. Ha 7 dakika ha 70 dakika ceza aynı, takımını seyretme. Demek onlar için fark ediyor, ne kadar fazla küfür o kadar fazla zevk.

Fener maçında 50.000 kişi bize sövdü. Elimizden bir şey gelmedi susturamadık. Kancıklık edip şikayetçi olmadık. Delikanlıysan ettirmeyeceksin, eğer ederlerse bari kimseye söyleme, karizmayı çizdirme.

Hiç yorum yok: