5 Şub 2008

Fatih Terim'in Aday Kadrosu

Kalede Volkan ve Rüştü var. Rüştü Beşiktaş kontenjanından alındı. 3 kişi alınacak ya Beşiktaş'tan. Beşiktaş'lı Hakan asıl kaleciydi. 8 tane yedi basın iptal etti, çocuk kaleciliği unuttu. Gökhan Zan iyileştim hocam dedi kadroya alındı. Siyasi kimliği belli oldu Gökhan Zan'ın. Sağcı değilse kesin yobazdır. Evliyse karısı turbanlıdır. Diğeri İbrahim Kaş. 3 ay önce yoktu, kimse tanımıyordu. Futbolu yeni öğrendi. Koray, takımdan ayrıldı futbolu unuttu o yüzden kadroda yok. Nobre her maç atıyor, devşirme kadrosu bir kişilik o yüzden o da yok. Nobre sünnet olsun cumaya gitsin banko golcü finallerde.
Fenerbahçe kontenjanı yalamalıktan 5 e çıktı. Cımbızla çekilecek 5 kişi. Takım 8 yabancıyla oynuyor, olsun oynayan Türkler milli takıma. Fenerliye sor 5 kişimilli takıma ver de veremez.Uğur Boral, Gökhan Gönül, büyük futbolcular. Kasımpaşa'da bile oynasalar milli takıma alacak. Kezman sakatlanmasa Semih genç olarak futbol hayatını noktalayacak. Şimdi Kezman iyileşti Semih sakatlandı, kısa zamanda futbolu unutur kimse yüzüne bakmaz.
Hoca Galatasraylı, torpil yaptı demesinler. Tamamı Türk oyuncularla oynuyor, lider, olsun Fenerbahçe'den daha fazla oyuncu alsa yalama medya üstüne gider, foyası ortaya çıkar. 135.000 dolar maaş falan güme gitmesin. Ligin en az gol yiyen, hemde yabancısız defansla oynayan takımın kalecisini niye alsın canım. En kritik maçta oynattığı kimsenin tanımadığı Volkan Yamanı almaz. Yanlış takıma gitti. Cezasını çekecek, Fener'e gelseysi bankoydu. En çok gol atan forvetten kimse yok. Ümit Karan camiye gitmez , bara gider. O zaman finalleri televizyondan seyretsin. Stoperde Emre Güngör, Song'a tatil yaptırıyor. Ha o da kim tanımıyorum. Hangi takımda oynuyor, Galatasaray'dan aldık ya 5 kişi. Asker kaçağı Tümer 6 aydır topa ayağını sürmemiş, 35 yaşında. Olsun müritlerinden, futbolu bıraksın yanına hoca yardımcısı garanti. Uğur Uçar, Kayseri'de olsa alacak, küçük takımdan oyuncu alma ustası. Barış, Serkan; ulan şimdi konuşturmayın beni. Bunlar da kim, Almanya'da doğmuşlar, beni takmazlar. Hem artık havası kalmadı. Galatasaray'a gelmemiş olsalardı alırdım. Büyük hocayım ya, benden önce keşfedilmiş. Parsayı niye başkası yesin. Ben almam onları. Hem kadroyu maçtan önce açıkladım. Ben biliyordum Galatasaray'ın maça tamamen Türk'lerle çıkacağını.Olası bir Galatasaray galibiyeti planımı alt üst ederdi.
Ey büyük sağcı İmparator. Tam zamanıydı oysa. Ülkenin birlik, beraberlik, kardeşlik mücadelesi verdiği şu karışık ortamda, 8 brezilyalıya karşı aslanlar gibi oynayan Türk'leri ödüllendirmenin. Geriden gelenlere yol göstermenin. Bekle maçı herkes gibi. Herkes bekledi fark yerler diye sende bekle. Aslan gibi sahadan çıkarlarsa al hepsini ulusal takıma, oynat aynı takımı.
Bende arkanda olayım, bende o zaman belki milli takımı tutarım. Bu takım benim takımım değil, başında sen olduğun sürece de ne yazık ki olmayacak.

Hiç yorum yok: