7 Şub 2008

Fenerbahçeli Galatasaray Yazarı Halil Özer

1999 yılında Galatasaray'ın uzun yolculuğu başlamıştı. Durak Milano idi. Milliyet ekibiyle yolculuk yaptım San Siro'ya. Maçtan bir gün öncesi Ahmat Çakar, Bilgin Gökberk, Doğan Koloğlu, Halil Özer yemekteydik. O günkü Milliyet gazetesinde Halil Özer döktürmüştü. Aslan Galatasaray, Kaplan Galatasaray, Yenersin Cim Bom, Elersin Cim Bom. Ne de güzel moral yazısıydı, okuyan futbolcu, taraftar, hoca için. Yemeğin ortasında yarın akşamki maç yatırıldı masaya. Doğan Koloğlu temkinli konuştu, belli olmaz dedi. Halil Özer hezimet olur dedi. 300 dolarına Ahmet Çakar'la iddiaya girdiler. Şerefsiz sabah Galatasaray yener diye yazı yazıp akşam 3 gol avans veriyordu Milan'dan. Orada Fenerlimisin kardeşim dedim evet dedi. İnanamadım, yıllardır Galatasaray' takip eden adam Meğer Fenerbahçeliymiş. Maçı herkes hatırlıyor. 2-0 yenik debreyı kapatan Galatasaray Ümit Davalayla golü bulduktan sonra son 20 dakikada Milan'a kan kusturarak yeniliyor hesabı Ali Sami Yen'e bırakıyordu.

Maçtan sonraki gün Milano caddelerinde gezindi herkes. Futbolcular, taraftarlar, gazeteciler. Fatih Terim ailesiyle beraber bir kafededeydi. Takıldık, Hoca dedim ki'' öyle bir sonuç aldık ki Galatasaraylı elimizden kaçırdığımıza, Fenerli fark yemediğimize üzüldü'' nasıl dedi. Yenildiğimize sevinenlermi var. Uzakta arama dedim olayı anlattım.

Sonra oturduğumuz yere Bilgin Gökberk geldi. O yemekte olanları Fatih Terime kimin söylediğini sorgıladı. Ben söyledim dedim ne oldu yalanmı diye. Fatih Terim Halil Özeri kıstırdı Milanoda, dövdümü bilemem ama sövdüğüne şahit gösterebilirim.

Hiç yorum yok: