16 Mar 2008

Daha Çok Gösterin O.Ç.ları

Dün televizyon başında dikkatle izledim. Yazı yazacaktım bu konuda kimsenin hakkını yemeyelim. Maçtan 1 saat öncesinden geçtim Lig Tv.nin başına. Ali Sami Yen'i aratmayan seyirci ve coşkulu tezahürat vardı. Maç yazısında yazdım. Maç başlayana kadar ve maç boyunca tek kare göstermedi. Gol olduğunda bile göstermedi o.ç.ları.
Bugün televizyon başına geçtim. Maç başlayana kadar seyredeceğim sonra kapatacağım. İlgilenmiyorum Fenerbahçe maçıyla. Maç Konya'da ve Ümit Kayıhan konuşuyor televizyon Fenerbahçelileri gösteriyor. Her futbolcu çağrılışında gösteriyor. Bu ülkede Fenerbahçe'den neden nefret edildiği ortada. Bu kadarmı yalakalık yapılır. Bu kadarmı taraflı yayın yapılır. Hadi anladık saha içi saha dışı faktörlerde yanına bile yaklaşılmıyor. Ne kadar küfür etsem azdır. Bütün kalbimle, bütün nefretimle haykırıyorum. A.s. emi o.ç.ları. Musa Çözen bütün Galatasaray'lıların laneti üstüne olsun.

1 yorum:

Mario Jardel dedi ki...

abi fenerbahçe antalyaspor maçını canlı olarak izledim. Lugano'nun ilk yarının ortalarında gördüğü sarı karttan sonra o kalabalık içersinde hakemi bir futbolcu protesto babında alkışladı ki(kaptan bülent'in fener maçında atılması gibi) enteresandır kamera bu sırada hakemi gösterirken lugano kadrajda değildi ve sadece alkışlayan futbolcunun elleri gözüküyordu. o sırada hakeme itiraz eden tek futbolcu lugano olduğuna göre de büyük ihtimal hakemi alkışlayan da oydu sarı kartı gördükten sonra. Ancak çok saygıdeğer musa çözen yönetimindeki lig tv ekibi ne alkışlayan futbolcuyu doğru düzgün gösterebildi ne de pozisyonu ağır çekimde verdi. o sırada maç 1-0 gidiyordu ve ikinci golü de lugano attı bilindiği üzere. Bu kadar mı olur ya ? Aynı şey galatasaray'ın başına geldiğinde dikkat ediyorum baros'u 50 defa gösterdiler o yetmedi birde spiker olacak şahıs saldırmaya başladı. otu boku baros ile özleştirmeye çalışt. Bu ne düşmanlıktır böyle, bu ne çekememezliktir !!