21 Mar 2008

Galatasaray Yönetim Kurulu Daimi Üyeleri



İki gün sonra seçim! olacakmış, yeni haberimiz oldu. Biz çapulcuları ilgilendiren bir konu değil. Kendi aralarında eğleniyorlar. Adnan Ağa'yı iyi tanıyoruz. Bir kaç tane daha aday vardı galiba nereye gitmişlerse. Bir de doktor varmış, her halde seçimden sonra müşterisi artacak, allah düşürmesin eline. Bir bakayım dedim listelerine, tanıdık manıdık varmı. Nerden tanıyacağızda laf olsun diye. Doktorunkilerde bir isim var tanıdığım. Galatasaray tarihinin gelmiş geçmiş en kötü futbolcularından, azılı Galatasaray düşmanı Ayhan Akbin. Hani bunlar işi gerçekten biliyorlar da bizi karıştırmıyorlar işlerine. Ben bir dahaki seçime kadar yemicem içmicem şu 10 bin yeni lirayı biriktirecem. Gerekirse bundan sonra ömür boyu kale arkasında maç seyredecem ama üye olup seçime katılacam. Misal bu kararımı iki sene önce verseydimde bu seçime girseydim, abim dayım duayenim olmadığından listeye göre oy verseydim, Ayhan Akbin ismini görür görmez, hiç sevmediğim Adnan Bey'e atardım oyumu.

Listeye bir daha dikkatle bakıncada hanedan ismi gördüm. Ergun Gürsoy'un babası yönetimdemiydi bilmem ama, geçen yıllarda oğlu Ali, şimdi de karısı Ayşe Gürsoy. Bu ne ya burası Dingo'nun ahırımı. Ver 10 bini üye ol, daha zenginsen gir yönetime. Bu düzen böyle gelmiş ama böyle gitmeyecek. İsyan büyüyor.

Hiç yorum yok: