25 Mar 2008

Bilerek Yedi!


BİLMEYEREK PENALTI YAPTI! BİLEREK YEDİ


Rıdvan Dilmen yazmamış, kusmuş. Süleymanoğlu gölü bilerek yedi deseymiş daha iyiymiş kısaca. Fenerbahçe maçında yememiş o yüzden Galatasaray şampiyon olmuş. Keşke yeseymiş Rıdvan'a göre. Bu Fener'li yazarlar (selçuk,dr kubi,ercan,selim,deniz gökçe,......) amigo olsalar daha çok hizmet yaparlar takımlarına. Futbolseverlerin Fenerbahçeden nefret etmelerinin sebebi bunlar. Bunların yazdıklarını okuyup, hak verip, ortamlarda konuşan sıradan Fenerliler Anti-Fener taraftar oluşmasına katkıda bulunuyorlar. İyi de yapıyorlar devam edin. Kusun kusmasına da. Oğuz denen eski fakat eskimeyen kaleciniz var sizin, her Fener maçında lazım. Sayın( şerefsiz değil) Rıdvan Dilmen, Fenerden kaç tane gol yemiş bu kaleci hesap yaptınmı, yoksa bizim gözümüzden mi kaçtı. Sivas kelecisi bir sezonda yemediği golleri sizden yerken bizim aklımızamı gelmedi nedir, yazmadık. Acaba selçuk veye ercanın Galatasaray yazarlarındaki karşılığı kim çok merak ederim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Aslında konuyla ilgili en güzel yazıyı Mehmet Demirkol yazmış. Golün tamamen Servet'in takipçiliğinden geldiğini belirtmiş yazısında. Gerisini zaten konuşmaya gerek yok bence. Rakip takımlarda da oynamış ancak daha sonra Galatasara'a gelip te yüreğini sahaya koyan başka futbolcu varmıdır ben bilmiyorum biliyorsanız lütfen yazın. Ben tirbünde gerçekten bazen bu inancı duygulanarak seyrediyorum. Aldığı paralar anasının ak sütü gibi helal olsun diyorum başka da bişey demiyorum.
Saygılar
Bülent

scapula dedi ki...

Emre Aşık var. Aslan yürekli Emre Aşık.