30 May 2009

Geçmiş Olsun; Galatasaray 2- Sivasspor 1


Tugay Kerimoğlu geldi yıllar sonra önümüze, tam bir karizma, kendine güven, başarılı insanların taşıdığı gurur. Maça ayrı bir gaz verdi Tugay'ın referansı.

Maç kadroları sayılıyordu, 54 den başladı spiker takımı saymaya. Numarası 11 den küçük olan sadece 8 numaralı Barış Özbek oldu. Diğerleri enflasyona takılmış gibi, 30 lardan, 50, lerden 60, lardan bir demet yasemen. Ne bir 10 numara, ne bir golcü numarası 9.

Ben bu maçın çok kolay geçeceğini öngördüm, hatta fark olur dedim ve hatta Nonda bir kaç gol atar diye de kehanette bulundum. Maçın başlangıcındaki pas trafiğini de görünce bizimkilerin Barcelano'dan kopya çektikleri belli oldu. Ne yazık tam biz futbol oynamayı öğrendik ya da başladık lig bitti. Takım oyunu oynadık, golleri atan Arda'yı saymazsak öne çıkan iyi oynadı dediğimiz futbolcumuz yoktu. Kim kötü oynadı dersek cevap bulamıyoruz, takımda kötü oynayan yoktu.

Yiğido ilk yarı kaleye hiç gelmedi. Biz kalede Orkun'un oynadığının farkına ikinci yarıda kaleye gelen ilk topta vardık.
Nonda, manda yiyicisi ben gol atmam maçı oynadı yine. Açıkçası ben Nonda gol atacak diye ödüm koptu. İstermisin 1-2 gol atsa, kafalarda acabalar oluşacak, belki takımda kalacaktı.

İkinci yarıda kaleye gelen top gol oldu. Bu bizim klasiğimizdi, Orkun topu kaleden çıkarmak için elledi. Diğer sahalardan gelen daha doğrusu gelmeyen haberler maça heyecan katamadı. Geçen hafta oluşan tablo, aynen korunuyordu. Arda Turan'ın gelen ikinci golü bizim prestij golüydü. Taner Gülleri dün boş geçince gol krallığı garanti olan Baros fazla kasmadı.

Ligi 5. bitirdik elhamdülüllah. Olabilecek en kötü dereceden daha kötü. Fenerbahçe torpille Avrupa Ligine gidiyor, ondan boşalan kontenjana biz yerleşiyoruz ve Edirne'den dışarda maç yapma hakkı kazanıyoruz.

Bu kadar kötü futbolun oynandığı, puan barajının bu kadar düşük olduğu bir sezonda 5. olduk. Yani küme düştük. Hepimize geçmiş olsun.

Hiç yorum yok: