21 Eki 2008

Ben Senin Köse Sakalını.......


''Maçı Trabzonspor da 3-0, 4-0 hatta 5-0 kazanabilirdi. Aslında maçın geneline baktığın zaman daha iyi oynayan, daha çok pozisyona giren ve daha çok kazanmayı hak eden takım Trabzon'du''

Televizyon seyretmedim, yazdıklarını okuyorum. Köse sakalına lanet ettiğimin, bunamış, Galatasaray'lı görünümlü, Ali Sami Yen'e girişi yasak, Aziz Yıldırım'ın kolpadan eleştiricisi, gerçekte tetikçisi Hıncal Uluç'un.

Biz başka maça gittik. Son 20 yılın en büyük Trabzonspor'una ortada sıçan oynamıtmış, 11 pasla iki verkaçla golü atmış, darmadağın etmiş Galatasaray'ı hangi gözle seyretmiş. Bizi yanlız bırakın şerefsizler, siz ne yazarsanız yazın, tribünde götünü yırtan biz 20.000 kişi, ve yırtmak için canlarını verebilecek milyonlarca Galatasaray'lı takımdan gurur duydu. Arda orta yapmış, Lincoln atılmalıymış, Servet'in eline çarpmış, kaleci hatası varmış. Senin yazdığın gazeteyi yıllarca almıştım, ne kadar hakkım geçtiyse zehir zıkkım olsun. Sen varsın diye malum gazeteyi gazetecide bile görmeye tahammülüm yok. Sen ki yıllarca Hagi'yede aynı şeyleri yaptın. Foyanı ortaya çıkarmaya devam edeceğim. Jardel'e de bok atmış, Serkan oynamalı demiştin.

Bayrak direği ile şov yapmış, Trabzon tafaftarı rencide olmuş. Trabzon taraftarı olsa olsa kedi fare ile oynar gibi paslaşarak atılan gole utuanmıştır. ben olsam utanmazdım, böyle bir gol yesek ben alkışlardım. Futbolcu gol attığı zaman, konsantresine bağlı olarak bir gol sevinci yaşar. Sen ayağına top sürmediğin için bilmezsin. Biz bu yaşta halı sahada gol atınca neler yapıyoruz, koskoca Lincoln, Arda gol atınca üzülecekmi.

Sen git Beşiktaş'lı ol artık da kurtulalım. Galatasaraylı taraftarların %90ının Fener'lilerin %100 ünün küfür ettiği bir futbol ulemasısın. Bunun nedenlerini araştır. Bence sen en iyi bildiğin işi yap, bırak mikserliği, kimse ne okuyor, ne etkileniyor, ne de senden akıl alıyor.Sen git şapkalı moruk arkadaşının barına, orda meşhur olmak için sıra bekleyen çıtırlarla şu ahir ömrünü geçir. Bu yaştaki adama küfür etmek bizim raconumuza ters. Bakma hem okumuyoruz diyor, hem yazıyoruz ama gözümüze çarpıyor işte bir yerlerde. Öyle bir bok kokusu varki etrafta sen boka bakmasan bile kokusu geliyor. Ortalık leş gibi, bu yazıyı okuyan benim için tuvalete gitsin bir kere sifonu çeksin.

3 yorum:

sembolist dedi ki...

Hıncal yanında Hakan Ünsal ve Bülent tulun u da alsın ve kadıköyde,azizenin arabasnı yıkasınlar..

hadesperado dedi ki...

şimdi hınÇal uluçu savunacak değilim, benim de midemi bulandırıyor ama Lincoln'ün o hareketi dünyanın her yerinde sarı karttır, dünkü fb-arsenal maçında diaby golü attıktan sonra formasını çıkarmadan sadece başına "geçirdi" ve sarı kartı yedi, budur yani... Lincoln bile şımarıklık ettim diyorsa şu 2. sarı kart mevzusunda fazla tartışmaya gerek yok...

abi bu arada hakan ünsal'la ilgili yorumlarını bekliyoruz, her maçtan sonra ortalığa aynı o pis kokuyu veriyor ekranlardan...

benikoyupgitme dedi ki...

abi başlık çok güzel olmuş. hahahah :))