19 Eki 2008

Emre Aşık'ın Maçı; Galatasaray 3- Trabzon 0


Maçın iyi geçeceği dışarıdan belliydi. Milli maç arasında taraftar takımını ne kadar çok özlediğini yoğun bir şekilde gözterdi. Tıklım tıklım tribünler, takım sahaya ısınmak için çıktığında gürledi. Bu gürleyiş, Trabzon için hayra alamet değildi.

İlk 11 belli olunca anladık ki Çaylağı döve döve adam ettiğimizi anladık. Göbekte asla Meira ve Servet'in oynayamayacağını ilk maç ben anladım. Sonunda Saftiggibbe'de anladı. Meira'ya yer arandı, Meria teknik her alanda yer bulabilir ama ya Servet'e yer aransa ne olacak. Acaba Servet şu anda oynadığı alan dışında nerede oynayabilir. Bence Servet'in oynayacağı en iyi yer şu anda kulube. En kısa zamanda Çaylağın yanında oturur. Bu kısa zaman Emre Güngör'ün sakatlığının geçtiği zamandır. Tez gel Emre Güngör.

Servet Milli futbolcu, kolayına kesilmiyor, Meria'da nerde koysan oynar o halde bir satranç hamlesi ile Meira ileriye kaydırıldı. İyiki kaydırılmış, unutulmaya yüz tutulmuş ama benim için asla unutulamayacak Emre Aşık sahadaydı. Bütün hava toplarına kafayı yapıştırdı. Her topa müdahele etti. Büyük maçların büyük topçusuydu. Ben kötü oynarken görmedim. Haydi eski tüfek, oynayacak çok daha büyük maçların var senin.

Bu bölge dışında sakat bölge yok. Bize sorsa bizde aynı takımı çıkarırız. Lincoln'ü yalama basın gözden düşüremedi, her biten maçtan sonra, klas bir futbolcuyu özlemeye başlıyoruz. Haftaya yok şimdiden özledim.

Arda; ne şanslı nesil bu nesil. Arda gibi bir futbolcuları var. Geçemeyeceği adam yok. Top ayağına gelsin diye yalvarıyoruz. Futbol taraftarlığı ne garip. Servet'in bir an önce ayağından topu çıkarmasını istiyoruz, Arda'nın çıkarmamasını.

Son yılların en iyi Trabzonspor'unu Lincoln çıkmasa daha beter edeceklerdi. Takım takım olmuş, gol atıldığında herkes sarmaş dolaş. Bu güzel günlerin göstergesi. Bu takımın oynadığı her maç oynayacağı en kötü maç olur.




Hiç yorum yok: