3 Eki 2008

Meşe Odunu Hazır


Maçlardan önce yazdım, bu turu kıl payı geçersek beni kimse tutamaz diye. Ben bu çaylağı sanal alemde eşşek sudan gelene kadar dövdüm arkadaşlar. Saftigibe Hoca geçen sene bizi nasıl eledi hatırlayın. Ali Sami Yen'de Estergon Kalesi taktiği ile sıçan gibi oynadı. Berabere kalıp giderken bir gün başımıza geleceğini bilseydik suratına bakardık. Muhtemelen ağzı kulaklarındaydı. Götünü evliyalar yalamıştı takım Konya'dan gazi olarak geldi kucağına. Baş belası Orkun kaleye gelen bütün topları içeri aldı ve hezimet skorla koskoca Galatasaray'ı eledi. Bu eleyişle bokunda boncuk hesabı tarihin kurulup kurulacak en büyük kadrosuna Hoca yapıldı.



Ne beklenirki, adam küçük takımların patronu olarak küçük beyin sahibi. Deplasmanda berabere kalırsa iyi sonuç, Avrupa takımı maçında ne yapıp yapıp turu geçerse iyi sonuç. Biz neticenin değil haticenin peşindeyiz oysa. İçimize sinmeyen bir penaltı golüyle anlamsız bir futbol oynayıp takım bile sayılmayacak bir futbol mangasını elemişiz diye sevinelimmi.



Yolun başındayken yazıyorum, bu takıma yazık olacak. Bir ara kapalının önünde Serkan'la Yaser'i 1 metre arayla seyrederken tuhaf oldum. Yaser Kartal'da simit yediği günleri aşamamış, bu acemilikle en tecrübeli taraftarın olduğu tribünlerin önünde adeta gladyatör görevi üstlenmiş. Ayakları titriyor, bağıra çağıra Yaser'i ileri gönderebildik. Kafasına çarpan top kaleye girdi. O gölü biz attık, kimse leşe konmasın.



Serkan Kurtuluş Galatasaray'ın sağ beki olamayacak. Bu futbolla sakatların geri dönüşü onun sonu olur. Çaylak 3 sol bekle oynuyor, sanki voleybol takımı gibi sanıyor futbolcuları. Nereye koyarsa oynayacak. Balta oyun kurucu, Servet santrafor, bir gol atsa da kurtulsa bari.



Ne günlere kaldık. Milan'ı ,Real Madrid'i evire çevire yenen takımın tribünlerinde yırtınmış biri adını bir daha hiç anmayacağımız bir takımı sidik zoruyla elemiş takımın tribünlerinde aynı coşkuyla yırtınamaz. O maç Alpaslan'ın hatırına, gömüldüğü gün üzüntüden maça gelemeyenlerin icabeti sayesinde tıklım tıklım oldu. Bir de 3 gün önceki Baros-Kewell-Lincoln-Arda forvetinin resital verme ihtimali için coşkuluydu. 1-0 öne geçmiş ve kötü oynamaya devam eden takıma Nonda'yı sokamayan hoca beni korkutuyor.



Bu hocayı kovalım demiyorum. oldu bir kere sene sonuna kadar katlanacağız. Buraya yazıyorum Şampiyon bile olsak bu Hoca seneye yok. Başkan işi ona bırakmayacak kadar tecrübelidir. Gerekirse kadroyu da yapar. Yapamazsa durumdan vazife çıkarır olaya el koyarız. Nitekim geçen sene koyduğumuz gibi.

1 yorum:

jose dedi ki...

defolsun gıtsın zaten.
galatasarayıma yakısmıyor
bu takım kımlere kaldı.