30 Eyl 2008

Lincoln Derhal Şutlanmalı!


''Bunların hepsi söylenecektir ama Lincoln derhal şutlanması gereken bir oyuncu. Lincoln'den Galatasaray'a hayır yok. Bunlar söyleniyorsa zaten bitmiştir. 'Şuyu vukuundan beterdir.' Bunu sana sık sık söylüyorum. Galatasaray'ın bu futbolcuya güveni yok. Futbolcuların da yok, yönetimin de yok. En kritik maçlarda oynamayan, toz olan bir futbolcuya tribünler tezahürat yaptığı için takım içinde tepki de var üstelik. Bu da insancıl bir tepki.
Benim 35 maç anam ağlasın, Lincoln 30 maç yatsın, gelsin oraya '1 maçta, 1 pozisyonda gol attı' diye tribünler 'Lincoln' diye ayağa kalksın!.. Ben o adama tepki duyarım. Duymazsam zaten ben insan değilim. 'İnsancıl değerlerim eksik' demektir. Onun için bu Lincoln'den Galatasaray'a hayır gelmez. Zaten oynadığı hangi takıma gelmiş!.. İnsancıl değerler olarak da futbolcu değerleri olarak da on para etmez''. Hıncal Uluç

Büyük düşünür Hıncal Uluç'u bi bok sanıp Lincoln'ü şutlasalardı bizle bu hafta fantastik pasları göremeyecektik. Hıncal Abi'ye göre yatan Lincoln oynayacağına koşan Mehmet Güven oynasın dı. Açın bakın son 1 sene ne demişse tam tersi çıkmıştır Usta'nın. Bu adam boşuna Denizli takımın başına gelsin diye sakalını sıvazlamıyor. Mustafa Denizli Hıncal ne derse onu yapar. Bu adamlar bir de en çok okunan yazarlar. Toplumu etkileyebiliyorlar, bizim gibilerin yazdıklarını takip edip, çalıp yazıyorlar. İsabet ettikleri yazılar işte onlardır. Ne anlar futboldan, futbolcudan. Taraftar ona göre çapulcu, gördü işte bir çapulcunun cenaze törenini. 100 tane Hıncal gitse bir Alpaslan edermi. Milan Baros ona göre bitmiş, Kewell tatile gelmiş. Varsa yoksa Galatasaray devrilse Hoca kovulsa ve şu ölümlü dünyada Florya'daki eski odasından bir puro tüttürse. Dürüllü'lü arkadaşını Galatasaray'ın başında görmeden giderse gözü açık gidecek üstadın.

Sen kimsin be Hıncal Uluç, koskoca Lincoln için racon kesiyorsun. Burası aslan yuvası, Ertekin'in barı değil, güzellik yarışmaları salonu hiç değil. 19 mayıs 2007 devrimi karar verir kimin oynayacağına,kimin gideceğine. Daha Lincoln'le çok işimiz var bizim. İlaçlarını muntazam almaya devam et Hıncal Abi, Linconl pas atarken yavşak yavşak gül, Baros doksanın tozunu alırken viskini yudumla, Kewell orta yaptığında köse sakalını kolla. Kolpadan da olsa Galatasaray'lısın.

Yazdıklarını nerene mi sokacaksın?. Boşver seni adam yerine koyan yok zaten.

1 yorum:

MOURINHO dedi ki...

o bu degılde resımdekı hatunda fena degılmıs abı:)