27 Eki 2008

Kovun Şu Adamı; Es Es 4- Galatasaray 2


Yazık olacak bize. Ne olur Adnan Polat kov şu acemi çaylağı. Zararın neresinden dönersek kardır. Bu adam hoca moca değil. Bu adam çalıştır(ama)dığı takımın hangi takım olduğundan habersiz. Sıradan bir Alman takımı sanıyor. Deplasmanda beraberliğe razı. Durum 2-2 olmuş, Kewell'i çıkartıp Mehmet Güven'i oyuna sokuyor. O anda ben başkan olsam aşağıya iner yaka paça alırım adamı, ilk uçakla gönderirim Almanya'ya. Bir de üstüne üstlük kışkırtırım taraftarı, bir arabada dayak attırırım.

Bir Servet'e söz geçiremiyor. Kardeşim ceza sahasını terketme, top sana geldiğinde en kısa yoldan vur tekmeyi uzaklaştır. Tıpkı Kartalspor günlerin gibi. Adam geldiğinde daya götünü, topa yaklaştırma. Sen kim çalımlarla gitmece, ver kaça girmece, şut çekmece. Bütün gollerde gol mahallinde değildin. Nerdeydin o sıralar. Tez zamanda kulubeye oturtula.

Saftiggibe deplasman maçı oynayamıyor. Kendi sahamızda da oynatamıyor aslında, seyirci bu sene muhteşem Ali Sami Yen'deki maçları seyirci alıyor. Bu takımı eşşek sudan gelene kadar dövsen bundan daha kötü oynatamazsın. Nedir lan bu, 2-1 galip durumdasın tek bir organize atak yapamıyorsun. Ödün kopuyor gol yerim diye. Beraberliğe el sıkışıyorsun.

Maçın hakemi muhteşem maç yönetti. Top Baros'un eline meline çarpmadı. Dinlemeyin siz Ermanı falanç. Ağır çekimde toptaki desenleri izleyin en ufak bir oynama yok topun hareketinde. Golde de Ümit Karan'a çarpıyor top. Yan hakemin çakılı bayrağına rağmen golü veriyor helal olsun. Herkes feryat figan, Ümit karan yalandan ağlıyor. Desene lan top bana çarptı ofsayt değil diye. Geçen sene Yunan takımını 20 metre ofsayt golle elerken neden kıyameti koparmadınız. Es Es'in golü ofsaytmış, ne ofsaytı sanki 20 cm geride olsa gol olmayacakmı. Cümbür cemaat hakeme yükleneceğinize, rakibe yüklenin.

Geçmişe mazi, geçirmişe gazi derler. Bu maç kayboldu. Çok ararız bu 3 puanı. Bütün takımları aşağı atmak varken bir kademe daha aşağı düştük. Defol git lan başımızdan. Seni biz hiç sevmedik.

7 yorum:

Nazmi Hasdemir dedi ki...

güzellikle defol git, bu tribün seni döve döve gönderecek

benikoyupgitme dedi ki...

Maçtan sonra herkes olaya hakem skandalı dedi ama sen olayı çok güzel özetlemişsin abi. olay skibbe skandalıdır. Eğer bir insan, bir teknik direkttör maç 2-2 iken dünyanın en tehlikeli kanat oyuncularından birini oyundan alıp yerine konyaspor'a karşı bile oynayamamış ve hiçbir kerameti olmayan mehmet güven'i oynatıyorsa o adam sorgulanmalıdır.

Adsız dedi ki...

yannız bilader tribünde yenilen golden sonra o çok böbürlendiğiniz "pa(çav)ralı", "çıbıklı" formasını çıkartan taraftarla aynı takımı tutmanıza acıyorum ulan! yiyosa gezin eskişehir'de o formalarla!

Adsız dedi ki...

Adnan Sezgin yapsın yine takımı. Bayıldılar geçen sene, şampiyon olununca gtleri kalktı. Bu hocayı canaydın mı getirdi, niye aldılar niye kovuyorlar?

Adnan sezgine kıl olmayan bir tane galatasaraylı var mı? Her pisliğüin altından o çıkıyor.

Adsız dedi ki...

Ulan adsız götoş.Sen olsan olsan pis kirli sarının yanında pis lacivertli bir takımın fanatiği olursun.O tribünde formalarını çıkaranlar şehrin yerlisi çoluk çocuklar ve genç kızlardı.O parçalı aslanlar Eskişehir in heryerinde herzaman geziyor.Sizin gibi 2 bira içip havalanmıyorlar.

memo dedi ki...

Eskişehir taraftarı sizin gibi anlayış yoksunu değildir! Ancak sizin gibi ayılar Sarı Kırmızı'yı yanyana gördükleri zaman delirir! Gayrettepe'de, gözümün önünde Galatasaray Bayrağı taşıyan bir arabaya saldırmış taraftarları bir takımdır Fenerbahçe... Siz ancak tırsıp çıkartırsınız formalarınızı! Biz ölene kadar Galatasaray'lıyız, bundan utanmayız!

prometheus dedi ki...

skibbe skip skip! yani geç bunları artık yol ver takıma, bas git nereye gidiyorsan, bu kadar ezik ruhsuz top oynatılmaz ya ayıptır konyaspor antalyaspor değil bu Galatasaray be hala kafa basmamış...

not: 16:16 adsız ver lan adresini...
gözüne sokucam GS formasını, senin ne alakan var delikanlı eskişehir'le, fenerli misin nesin, yaz adresini telefonunu, paçan sıkmıyorsa mail at, haller'de vereyim eline formayı!