20 Eyl 2008

adam Sandıklarımız ; Halil Özer


Galatasaray'lı kardeşlerim Halil Özer'in Fenerbahçe'li olduğuna pek şaşırmışlar. Acaba mı diyorlar. Etraflarındaki Galatasaray'lı sandıklarına bakmıyorlar. Bir de şunu akıllarına getirmiyorlar, bırakın Fener'li Halil Özer'i, Fener'li olmayan Galatasaray'lıyı yaşatırlarmı bu medyada onu bile akıllarına getirmiyorlar.

Kardeşlerim şu kesindir ve ne için olduğu akıl sır alır şey değildir. İstisna yok ki bütün spor medyası Fenerbahçe'lidir. Bakmayın siz Galatasaray'lı sandıklarınızın Galatasaray'ı yazmasına. Onlar kraldan daha kralcıdır. Doğrucu davuttur, Galatasaray lehine haksız bir penaltı verilsin ilk önce onlar feveran eder. Bizim gibi dürüst olduklarından değil, Fener'e yalamalık içindir.

Galatasaray'ın uzun yolculuğunun başlarındaki Milan maçında Milliyet ekibiyle beraber seyehat ettim. Maçtan önceki Milliyet spor sayfasında Halil Özer'in yazısı vardı.'' Aslanım Galatasaray, Avrupa Fatihi Galatasaray, Yenersin Galatasaray.....'' Amacı ne?, yazdıklarına kendi inanmıyor, bizi keriz yerine koyuyor, takkiye yapıyor, gönlümüzü alıyor. Yazısını okuduğumuzun akşamı benide yemeğe götürdüler. Bilgin Gökberk rehberimizdi, Doğan Koloğlu, Ahmet Çakar da vardı yemekte. Halil Özer hasta Fenerbahçeli olduğunu söyledi bana. Nasıl oluyor peki dedim, eskiden şimdiki gibi takım yazarları yoktu , bende Galatasaray muhabirliğine verildim dedi. Böyle gelmiş böyle gidiyor, alan(okuyan) razı, satan razı olunca idare ediyoruz.

Maç ne olur konusuna geldi sıra. Halil Özer hezimetine iddiaya girdi Ahmet Çakar'la. Doğan Koloğlu'nu hakem yaptılar. Aynı hafta Fenerbahçe 0-0 ın rövanşında İstanbul'da MTK maçına çıkacaktı. Madem Fenerlisin gel 1000 dolara iddiaya girelim dedim, eleneceksiniz. Gülüşüldü geçti gitti o yemek. Gir(e)medi. Ertesi gece San Siro'da devre 2-0 bitince Halil Özer iddiayı kazanacak diye aklımdan geçiriyordum ki, ikinci yarı takım aslan kesildi. Ümit Davala'yla golü bulunca koskoca Milan son 20 dakikayı estergon kalesi savunması yaparak, kan kusarak geçirdi.

Ertesi günü Milano sokaklarında geçirip akşamı bekliyorduk. Fatih Terim'i gördük gezerken kafede. Ailesiyle oturuyordu. Yazık oldu Hoca dedim, ne bize yaradı, ne de bizden sandıklarımıza. Ne yani yenildiğimize sevinenlerde mi var. Hem de çok yakınımızda dedim olayı anlattım. İsmini söyle dedi, o kadarınıda ispiyon etmeyeyim dedim. Anladım dedi; Halil Özer.

Sonra dağıldık önümüzden hışımla geçti Hoca. Amigo Mehmet Kızılay şahittir, beraberdik. Yarım saat sonra Bilgin Gökberk geldi. Geçen gece olanları anlattım diye sitem etti. Fatih Hoca Milano'da Halil Özer'i tartaklamış, küfür etmiş, önümüzden tekrar geçerken de bana teşekkür etmişti.
Terim'in tek sevdiğim yönü buydu. Bu basına ne yaparsa, kim yaparsa haklıydı benim için. Az bile yapıyordu Terim. Aslında bütün Hocal'lar aynısını yapmalıydı.

Evet arkadaşlar, Galatasaray'lı (bi bok) sandığımız Halil Özer budur. Hasta Fenerbahçelidir. Takiye yapmaktadır, zavallıdır aslında. Ekmeğini, kalbini, kara sevdasını gizleyerek kazanma cezasına çarptırılmıştır. Aslında o gün öğrendiğim kadarıyla iyi aile babasıdır. Yazıktır, cezasını çekmektedir, bir de biz üstüne gitmeyelim. Çoluk çocoğu var başına kötü bir şey gelsin istemem. Ama olay aynıyla vakidir. Bir ömür böyle geçermi Halil Özer. Bir an önce kimliğini açıklayıp Ali SamiYen'den, Saraçoğlu'na taşınmanı, ve bu dertten kurtulmanı gönülden dilerim.

4 yorum:

hadesperado dedi ki...

adnan aybaba'nın telegolde dediği gibi "vay be neler dönmüş serhat ya..."

helalin var Nazmi abi...

ultrasArtiglio dedi ki...

A=yuh daha neler '%+/%&(/&)/()/()=()?
B=Şaşırma abi burası Türkiye!

MOURINHO dedi ki...

yanlız bır duzeltme yapılması gereklı

99 yılında 0-0 ın rovansını fener ıc sahada MTK ıle oynadı ve 2-0 kaybettı keneseinın gollerıyle steua yazılmıs sevgıler..

Nazmi Hasdemir dedi ki...

çok doğru, steaua değil MTK olacaktı ve düzeltilmiştir.Teşekkürler. Steaua maçı 97 de oldu romanyadaki maçta vardım zaten yine 0-0 bitti istanbulda 2-1 kaybettiler
teşekkürler