18 Eyl 2008

Yılmaz Vural Hazırol


Bu kadar erken beklenmiyordu kıyım. Her zaman en az bir 5. hafta beklenirdi. Bu ne acele Raşit Hocam kovulmuş. Ne yapacaktı kovulmamak için. Sanki yerine gelecek hoca Şampiyonlar Ligi'ne sokacak Konyaspor'u. Ben kendimce kovulma sırasında birinciliği vermiyordum Raşit Çetiner'e.
Benim ilk adayım Rıza Çalımbay'dı. Es Es'ler yıllar sonra döndükleri evlerinde çok takımı parçalayacaklarını sanıyorlardı. Rıza 'da ne aslandır, geleni geçeni hacamat eder!. Edemeyince de taraftar kovar diye bekliyordum. Sürpriz Konya'dan geldi. İkinci adayım Samet Aybaba idi. O da aynı sebepten büyük taraftar önünde oynamak zorundaydı. İki maç üst üste kaybetsin Bursa'dan paketenirdi.
Yılmaz Vural bu işleri çok iyi bilir ve bekler. 5. veya 6. olamayacak Anadolu takımlarının potansiyel hocası. Ama daha sezon başı, gün olur devran döner. Haftalar biraz daha geçsin umutsuz vaka takımlar belli olsun. Serum niyetine Yılmaz Hoca'ya müracaat ederler. Ben genede günlük uyarımı yapayım. Yılmaz Vural'ı kale arkasına ısınmaya göndereyim. Raşit Hoca olmadı ondan sonra kovulacak olan takıma hazır olsun.

1 yorum:

Dobrowski dedi ki...

Hikmet Karaman'ıda ekleyelim. bizde engin hocayı gönderirlerse hemen koşar gelir.
güvenç kurtar'ıda sayacağım ama o ligin 2. yarısı gelip takım düşürmeyi daha çok sever :)