31 Ağu 2008

Travmayı Atlatamadık; Kayseri 0- Galatasaray 0


Yarımız etmeyen takıma elenmenin üzüntüsünü biz taraftarlar atlatamadık. Anlaşılan futbolcular hiç atlatamamış. Ben yine stajyer küçük hocamızdan başlıyorum yazmaya. Demek Santchiz hazırlanmış 3 gün içinde. Ulan böyle bir kalecin var elinde, nesi hazır olacak. Çıkar oynat kalede. Ben kalecinin kurtarışına bakmam ilk önce. Topa çıkıyor, oyuna çabuk sokuyor, işte tam benim aradığım kaleci. Kurtulduk acemi yedek kalecilerimizden. Taffarelvari bir kurtarış yaptı. Arda sezona çok kötü başladı. Acaba sağ tarafa geçti diyemi. Kewell maçlar ilerledikçe, sakatlanmazsa bizi sırtlar. Milan Baros son dakikalarda girdi ayağına top gelmedi.

Korkuyorum bu kadar iyi yabancı futbolcular bir arada nasıl oynayacak. Galatasaray'ın kendisi büyüdükçe meşhur ruhumuz küçülecek. Ben ne kadar iyi olurlarsa olsunlar kaleci dahil 3 yabancıdan fazla oynatılmasına karşıyım. Pek profosyonel olduk. Hoca kendisini Almanya'da sanıyor. Dortmund'la deplasmanda berabere kalmayı başarı sayar bu adam. Oyuncu değiştirme hakkını bile kullanmadı. Koskoca Galatasaray maç berabere bitsin diye oyun kuruyor. Üstelik rakibinde baskısı yokken.

0-0 biten maçı yazmak ızdırap veriyor insana. Başka bir ızdırapta beraberliğe oynamak. Galatasaray'a gol lazım değilmi ki Ümit Karan'ı çıkarıyorsun. Yeni moda icat oldu. Tek forvet. İcat edenin canı çıksın. Lincoln'ü yaza yaza yedek yaptırdılar. Of çok daraldım, yazamıyorum. Bu Hoca kovulana kadar bana rahat olmayacak.

Hiç yorum yok: