6 Eyl 2008

Görevimin Başındayım!


Ne sevgili kulmuşun birader, Almanya'nın 5. sınıf takımının, 5. sınıf hocası iken, elenmek için tur sayarken, karşına Galatasaray çıktı. Ali Sami Yen'de hezimetten döndün. Estergon kalesi taktiğini ne güzel bilirmişin küçük takımın küçük hocası. Evliyalar yardım etti berabere bitirdin maçı kurşun döktürdün. Evimde nasıl tur atlarım diye totemlere girişirken gök tanrı kader ağlarını örmüştü bile.

Takım sana gelmeden önce Konya'ya geldi. Konya, Konya olalı böyle soğuk, ayaz görmedi. Maça çıkamadık zamanında. Bırak maçı oksijen alabilmek için sokağa bile çıkamadılar. Ben de yanlarındaydım, ikinci gün 100 lerce insan karları kürdü, maç dersen maç oynandı. Takımın yarısı sakatlandı. Kimisi hala sakat yatıyor. Apar topar kucağına oturduk. Kaleye Galatasaray tarihinin görüp görebileceği en kötü iki kaleciden daha kötüsü geçti. Ne olduğunu anlayamadan 3 lük olduk. Olsun hala sana geri döneriz futbolu oynuyorduk. O kadar küçük takımdın ki. Arkadan 2 tane daha yumurtladı Orkun Bey. Bokunda boncuk bulunmuştu. Belki o an söz kesilmişti sana. Kendini Florya'da tarihin belki de 2000 yılları dahil en büyük kadrosunun başında buldun. Eğer futbolun tanrısı varsa en sevgili kul sensin. Terim senin yanında bahtsız bedevi kalır

Aslında bu gün yazmayacaktım. Milli maça Erivan'a konsantre olmuştum. GS Televizyonuna bir demeç mi ne vermişin, sinirden gazeteyi yedim.''Yönetimle hemfikiriz, daha kuvvetli hale geleceğiz''. Nasıl yani, daha gelemedinmi? Ne kadar daha zaman lazım kardeşim sana. Yönetimle hemfikir olmak ne demek. Kadroyu beraber mi yapıyorsunuz(Keşke yönetim yapsa). ''Antalya maçını kazanacağımıza inanıyorum''. Şüpheye bak, sanki Milan maçı oynayacak, inanırsak kazanırız. Senin üstadın, geçen yıl ikide bir torununu sevmeye ülkesine giderdi, kulübede kimse yokken bile biz ne takımları yendik. ''UEFA'da final oynamak elbette güzel bir düşünce ama ilk başta Bellizona'yı geçmeliyiz''. Hadi ya, geçememe ihtimalimiz var yani. Efendiiiii emrindeki bu takımın müzesinde, senin hayalini bile kuramadığın şeylerden 2 tane var. '' Serkan Kurtuluş iki aydır idman yapmıyor, hazır değil''. Uğur Uçar iyileştiği zaman hazır olur, ne olacak ki. Burası huzur evi. Gelsin o çocukta bir ekmek yesin ne olacak. Sabri, Uğur, Barış, Serkan, Aydın, Emre Güngör sağ ayağıyla topa vurabilen herkes sakat(Afferin kulüp doktoru bu arada) Onlar iyileşince bizim Serkan Kurtuluş'ta hazır hale girer. Tatlı bir forma rekabeti yaşanır sağ bekte. Sorun değil.

Hocanın eşeği kaybolmuş, her kes harıl harıl arıyor, hocada hiç bir telaş yok. Derlerki ya Hocam hepimiz seferber olduk senin eşeği arıyoruz, sende kaygı hak getire, sanki kaybolan eşek senin eşeğin değil gibi. '' Şu karşı dağın ardında çıkar diye bir umudum var, eğer o dağın ardında da çıkmazsa eşek, bakın görün bendeki yaygarayı ,ağıtı''


Ben dağın ardına bile bakmıyorum kardeşlerim, Fotomaç adamın ismini yalan transfer haberini yazdığı günden beri ağlıyorum. Galatasaray'ım sakın sen ağlama, dayanamam.

Hiç yorum yok: