1 Ağu 2008

Oynamayan Oyuncu


Eğer yeni transfer(ne demekse ayrıca, transfer dediğin zaten yenidir) tanıdık bildik değilse hep kıllanmışımdır. Benim bu durumlarda Gamlı Baykuş öngörüm vardır. Olmayana ergi metodum. Bu metodumda büyük ihtimal yanılmam.

Ben gelmeden önceki sezon kaç maç oynamış ona bakarım arkadaş. Barusso geldiğinde kim ola ki bu hıyar diye baktım istatistiklere, adamımız kavun karpuz hesabı. Yata yata büyütmüş götü. Bu blogta yazdım daha hiç görmeden. Çarşamba gelmiş, perşembe kovun gitsin diye. Boşuna yarım sezon baktık ırgat Iseora'ya. Lincoln'e bi bok diyemedim kendisini tanıdığım için. Keşke tanımadığım biri olsaymış. O zaman banko oynayamaz derdim ve bilmiş olurdum. Linderoth'u kakalamışlar bize. Adam sakatlanmadı, meğer hastaymış. Milyonda bir olan kemik hastalığı seni bulacak, akla hayale gelmedik bir ameliyat olacan, sonra çıkacan top oynayacan. Olmaz arkadaş sakın bel bağlamayın toplamda 10 maça çıkarsa öpün başınıza koyun.

Kewell geldiğinde bizim gençler fazla heyecanlandı. Hürriyet'in treni sandılar. İngiliz ligini izleyenler ve de Leeds'ten tanıyanlar banko koydular takımın soluna. Arda'ya yer aradılar. Ben ise kuşkulandım ve baktım kara kaplı deftere. 2 senedir topa ayağını değmemiş bu uzak diyarların büyük futbolcusu. Rehabilitasyona geldiği belli. Sakatlığı geçtikten sonra çıkacağı ilk maçta sakatlanır.

Futbolculukta büyük bir sakatlık geçirmişsen geçmiş olsun. Artık bacağın yalama olmuştur. Kırılsa daha iyi, kaynar oynarsın ama bizimkilerin sakatlığı başka. Adalede, kasta. Aynı bela Emre Belozoğlunda gçreceksiniz kaç maç oynayabildiğini. Bizim Hasan Şaş'a bakın bir futbolcuda olmaması gereken ne hastalık varsa onu bulmuş. Bel fıtığı, migren, grip, sinir ne ararsan. Koltuk değneğini eline almadan bir sezon geçirebildimi. Uğur Uçar'ıda maalesef silin defterden iyileşemez. Serkan Çalık zaten diken üstündeydi, patladı çocuk. Sezon açıldı, resmi maç yok takımın yarısı ağır sakat.

Meira; onu da tanımıyorum. Araştırdım ki senelerdir banko. Tamam seyretmeye gerek yok bizde de banko.
Gelen kaleci için bir şeyi ancak ilk seyrettiğim maçta ilk geri pasında söylerim. Eğer kendisine gelen pası kapalı üste atabiliyorsa tamam, bir bok çuvalımız daha peyda oldu. Adını duymadım, Udinese'nin maçını izlemedim. İtalyan kaleciler teknik olur diye bir his var içimde. Velhasıl çocuklar, Sanço panço, Linderoth, Nonda, Lincoln, Kewell, Meira aynı maçta bir kere oynasın hepinize Adam Usta'dan 1.5 köfte.

4 yorum:

selaminko dedi ki...

haklısın yorumlarının cogunda belki ama linderoth ve kewell konusunda yanılıyorsun bence.Linderoth isveç milli takımında oynadı bu yaz. taş gibi de oynadı. hazırlık maçlarında da fena değildi. harry kewell ise zaten sezon boyu oynaması icin değil bonservissiz oldugu ve genclere ornek olabilecegi gerekcesiyle alındı. zaten yoneticilerin bence aklındaki kanatlar arda ve aydın.ki bu ikilinin muthis olacagını dusunuyorum.bu takımda genc olarak cafercan aksu'nun hakkı yendi gibi geliyor bana ama nese.ayrıca irfan basaran da cok saglam geliyor. FMcilerin gene bi bildigi varmıs :) yani bu sene yapılan transferler nokta atısı ama genclere ornek olma acısından nokta atısı. belki aykut'a haksızlık yapıldıgı dusunulebilir ama benim izledigim gordugum santchis emin ol CL de bize cok mac kazandırır. umarım yanılmam

Adsız dedi ki...

selaminko,
yanlis anlama maksadim seni yalanci cikarmak degil ,merakimdan soruyorum;
Linderoth bu yaz Isvec milli takiminda nasil tas gibi oynadi?
adam euro2008'de 3 macta da sahaya ayak basmadi ki?

Anıl dedi ki...

Linderoth'un futbolculuğu, kalitesi tartışılır mı? Adam yıllardır İsveç Milli Takımı'nın kaptanlığını yaptı, Premier Lig'de birçok maça çıktı. Bize gelene kadar da adam tek bir ciddi sakatlık dahi yaşamadı. Bu kadar katı düşünmek yanlış. Ben iddia ediyorum ki kadromuzdaki en profesyonel, en kaliteli yabancı futbolcu. Sizin tanımıyor oluşunuz Linderoth'un kalitesinden bir şey koparmaz.

Oz dedi ki...

Blogunuzu zevk ile okuyorum.

Ancak yazdıklarınız arasında özellikle Lincoln ve yeni transferleri değerlendirirken, biraz daha tutarlılık olsa daha hoş olacak sanki. Sanki biraz kafanız karışmış gibi...