1 Ağu 2008

Burası Sami Yen


Üzmeyeceğim...’Yıldız futbolcu, Fenerbahçe’ye transfer olup olmama ihtimali ile ilgili olarak şu ifadeyi kullandı: “Kadıköy’e giderim; ama sadece deplasmana!..” Konu hakkındaki en net cevabı veren Arda, sözlerini şöyle sürdürdü: “Galatasaray benim ailem, yuvam, her şeyim... Defalarca söyledim, yine tekrarlıyorum. Aslantepe’deki yeni stadımıza Galatasaray formasıyla çıkmadan hiçbir yere gitmem. Ben doğuştan, ölene kadar Galatasaraylı’yım. Beni sevenleri asla üzmeyeceğim...”
Kim gelirse, kim gelmezse, kim oynamazsa farketmez. Bizim bu sene kadromuzda bir dünya yıldızı oynayacak. Tam kapalının önünde, işte bu taraftar gözleriyle görecek kendisini. İçim rahat, Arda'ya güveniyorum, Galatasaray'lılığına inanıyorum. Yalandan dolandan değil, içten söylediğinden eminim. Kendisini Hagi'nin golünde kale arkasında top toplarken tanıyoruz. Bu sene gol kralı olursa demedi demeyin. Bize profosyonel futbolcu lazım değil, biz profosyonel futbolcuyu ancak kontratı süresince severiz. Öyle amatör futbolcular gelip geçmiştirki adlarını andıkça tüylerimiz diken diken olur. Hagi, gibi Taffarel gibi, Bülent Korkmaz gibi, Hasan Şaş gibi. Ve elbette Arda Turan gibi. Böyle futbolcular tarafındayız ya ne kadar övünsek azdır.

2 yorum:

selaminko dedi ki...

cocugumun adını Arda koyacagım. Arda'nın gercek bir gslı oldugunu biliyorum. İnsallah yolu hep acık olur.

Anıl dedi ki...

Çok duyduk biz bu gibi lafları. İnşallah onlar gibi çıkmaz Arda da!