31 Tem 2008

5. Haftanın Galatasaray 11'i


Fazla coçmayın sakın yeni transferlerle. Galatasaray kalecisi olarak Aykut'a güvenemem. Topu oyuna sokma şeklini beğenmedim. Ürkekliğine, kararsızlığına tutuldum. Teknik bir kaleci olsun istedim hep kalemizde. Taffarel misali. Sanchis namlı bir kaleci alınmış kiralık. 10 gün sonra ölümlerden ölüm beğeneceğimiz maça çıkacağız. Hiç kimsenin tanımadığı biri geçecek kaleye. Ne dafans oyuncuları tanıyor, ne taraftarlar. Ben Gamlı Baykuş yenilerden umutsuzum. Fakat takımdan asla umutsuz olmam. Kim gelirse gelsin 3- 5 maç sonra oynayacak olanlar asla ilk maçlarda oynayanlar olmaz. Kaleye yine Aykut geçer. Meira teknik adam oynar. Linderoth 3. maçta, Kewell 2. maçta iptal olur. Lincoln 5. maç öncesi takımdan ayrı düz koşuya çıkar. Hiç ummadığımız adamlar milli takıma seçilir. Hatırlayın geçen yılın Mehmet Topal'ını. Bizde bu sağlık ekibi varken her hafta en az 5 futbolcumuz ortopedi servisine gider.

Ben size 5. hafta sahaya çıkacak olan Galatasaray11'ini sayayım.

Aykut, Emre Güngör, Meira, Servet, Balta

Aydın, Mehmet Topal, Arda, Barış Özbek Hasan Şaş

Ümit Karan.

Bu takımda zorlama yoluyla Meira'yı oynatıyorum. Oda olmazsa kimse şaşırmasın. Bu takımı işte bu yüzden seviyoruz. Kim oynamazsa oynamasın, oynayan yeter.

1 yorum:

selaminko dedi ki...

de santchis cok iyi kaleci. udinese'de neler yaptıgını bilmedigin icin boyle kuskulu yaklasman normal ama o iyi bir kaleci emin olabilirsin. linderoth konusuna gelince. bu takımda ne olursa olsun olmalı. profesyonelligi ile bizim genclere ornek olur. ayrıca o bence bu sezon taraftarın topal ile tapacagı ikiliden biri olacak. o konuda senden cok farklı dusunuyorum.