16 May 2008

Herkes Yerini İşaretlesin


Günler sayılıyor, Aslantepe her geçen gün taraftarı heyecanlandırıyor. Dünya da acaba eşi benzeri varmı. Bir inşaatın bu kadarmı çok kontrol mühendisi olur. Bir demir bağlanıyor resim basılıyor. Bir kazma sesi Dünyaya geçiyor. Yakında arazi olan bir işçi dövülürse hiç şaşmam şantiye de. Kapmanyalar başlasın, piknikler Seyrantepe'de yapılsın. Tepeler çıkıp bağırsın taraftar yaşasın Aslantepe işçileri diye. Ne büyük gururdur kimbilir, Galatasaray'lı bir amelenin, yıllar sonra ben bu stadın inşaatında çalıştım diyebilmesi.
Aslan yuvası diyeceğiz ama buraya yuva dersek ayıp olur.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayalimdi bir mühendis olarak Aslantepe ASY nin inşaatında çalışmak. Bunu tüm yakın çevrem ve arkadaşlarım da iyi bilir. Hatta ücret bile istemediğimi söylemiştim bazı kereler:) Ne büyük onur olurdu benim için formasını giyip bağırdığım takımımın stadını da ben yaptım demek... Kim bilir belki de olur bu rüya...
Bülent