25 Nis 2008

Uygun! Adım


"Gönlümden geçen Fenerbahçe´nin kazanması. Ben Fenerbahçe forması giydim, orada futbol oynadım. Gönlümden tabii ki Fenerbahçe geçiyor. Fenerbahçe daha iyi bir kadroya sahip. Dolayısı ile ağırlık Fenerbahçe´den yana ama neticede bir derbi maç ve ihmale gelmez. Takım halinde mücadele etmek ve stresinizi yenmek zorundasınız"


Aslında şampiyonluğun en büyük favorisi ama olsun, amaç bu ülkede hangi kademede olursa olsun, futbol ile ilgilenen herkesin amacı Fenerbahçe'ye yaranmak. Ekmek kapısı, ne yapacaksın. Ben razıydım halbuki, Sivassporla Fenerbahçe aynı puanda olsalar, ben 3 puan geride olsam. Sivasta Fener maçı olsaydı. Sivas Feneri yener yada berabere kalırsa haftaya Sivasla ben oynasam, çok rahat kazanıp lider olurdum.


Galatasaray- Fenerbahçe maçı berabere bitmezmi biter. Sivas kendi sahasında Galatasaray'ı yenemezmi yener. Son maçta Trabzon Fenerle berabere kalamazmı kalır. Eeee kim şampiyon olur o zaman Bülent Uygun. Sezon boyunca ağladın, bizi şampiyon yapmazlar diye, hatta en kolay maçını verdin Fener'e nasıl olsa ben olamayacağım, bari Fenerbahçe'me taş koymamayım dedin. Kim bilir Galatasaray'a karşı ne futbol oynayacaksın. Oyna zaten, bilerek bize karşı oynamayan şerefsizdir.


Sen kendi maçına baksana, şampiyonluğa oynuyorsun sana ne başka maçtan. Hadi Fener çok altta olurda kendini düşünerek Fener yensin diye uğur yaparsın. Daha dün Belediyesporluları suçlamadılarmı yatacaklar, yattılar diye. Ya sana da derlerse şimdi ne yapacaksın. Demek Fenerli olduğundan bilerek yenildi diye. Meraklanma biz demeyiz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu şerefsizde Galatasarayın kuyruk acısı var da ondan böyle söylüyor. Fenere transfer olduğu sezondan önceki sezon Galatasaray şampiyon olmuştu ve bu şerefsizin de Galatasaryla kesin olarak anlaştığı söyleniyordu hatta şampiyonluk kutlamalarına da katılmıştı. Hatırladığım kadarıyla o zamanki futbol sorumlusu da şimdiki başkan Adnan Polat'tı ama ne olduysa oldu ve Polat bu herifi almadı ki ne kadar iyi yapmış almamakla... işte budur tüm bunlara sebep yani kuyruk acısı.
selamlar
Bülent

Nazmi Hasdemir dedi ki...

doğrudur, kocaelispordayken devre arası anlaşılmıştı,floryada adnan polattan fark istedi almadık, kuyruk acısı oluştu o gün.