18 Ara 2008

Biletiks İcat Oldu Mertlik Bozuldu


Not;Bu yazı her büyük maç öncesi öne çıkar, düz(ül)en değişmediği sürece günceldir. Okmuş olan varsa bir daha okumasın. Bu maç için eziyet çekeniniz varsa küfür serbest.
Yangından mallar kaçırıldı sevgili Galatasaray Taraftarı gözün aydın. Biletlerin delikanlı gibi satışından vazgeçildiğinden beri masum taraftar için mertlik bozuldu. Takımın seven 50 yerine 150 lira verecek maça gitmek için. 100 lirası büyük abilerimizin. Bilet kuyruğundakileri dövdüler, internet aletiyle bilet almak imkansız. Bunca yıllık tecrübeli taraftar olarak bilet alamayanlara tavsiyem var. Kimse karaborsacılara para kaptırmasın. Bileti olmayan Ali Sami Yen'e maç günü gelsin. 50 liralık bileti 30 liraya satmazlarsa ben bi bok bilmiyorum. Yazıklar olsun, maç maç saya saya bu günleri bekleyedursun taraftarlar, para biriktirsin, Biletiks götverenlerinin kuyruklarında sabahlasın ve bilet alamasın. Bu filmi çok gördüm ben. Kim sebep olduysa allahından bulsun, kim bu işlerden nemalanıyorsa haram olsun. Galatasaray'lıya yakışmayan para kazanma biçimine şiddetle karşı çıkıyorum ve her zamanki gibi yönetime lanet ediyorum.


Kendimiz için bir şey talep ediyorsak namertiz, bizim kapalı kombine kartımız var sorun yok yani. Geçen yıl üstüne para vererek bulundu stadı mahşer yerine çevirecek olan taraftar, bu sene burun buruna nasıl olsa gelecekler, çarpın çarpabildiğiniz kadar şu gariban milleti. Ya da daha beteri alet olun ses çıkarmayın soyguna.


Biletiks kimsen sahibin kimse boyun devrilsin emi.

Hiç yorum yok: