8 Mar 2008

Pastırma Sucuk Yaramaz Çocuk GS 2 Kayseri 0


Maça gitmedim, benim gibi düşünenler çokmuş meğer stat nerdeyse bom boş( biz bu kadar seyirciye boş deriz). Galatasaray sahaya Kadınlar Günü anlamında değilde, Böbrek Vakfının pankartıyla çıktı. Maçtan önce Hakan’ın yani hep küçük kalacak olanının yorumlarını dinledim. Gökhan Gönül ısınıyor yorumcumuz,'' sakat oynayacağı belli değil' buyuruyor. İlk yarı 2-0 bitti ve Hakan ne dediyse tersi çıktı. Kayserispor orta sahada basamadı. Ümit Karan fantastik gollerinden birini attı. İlk yarıda en iyi oyuncu beklenmedik biçimde Sabri idi. Füze yolladı. Gollere Orkun’un sevinmediğini tesbit ediyoruz. Kaleye top gelmedi henüz o yüzden gol yemedik. Aykut her an ben yicem ona göre oynayın ürkekliğinde. Lincoln’den çok umutluydum, gol bekliyordum idare futbolu oynuyor. Arda etkisiz. Seyirci coşkusuz, oyun kötü. 3. gol gelmezse maç tehlikede. İkinci yarıya Öztürk Pekine küfürle başladık. Mehmet Topal’ı Lincoln zannediyor. Topal yerde, ısrarla Lincoln diyor sonra da düzeltmiyor yersek ve yedik. Defansta Servet’in boğuşmalarını seyrediyoruz, kafa göz ne varsa giriyor. Yeni bir spor icad edilse de futbolla, deve güreşini birleştirseler. Nonda oyun tutturamadı, ne yapsa olmuyor, olmayacak gibi de gözüküyor. Çerçevemize ilk defa top geldi, topu kucakladı kalecimiz. Lincoln herhalde bundan önceki yaşamında sürüngendi yerden kalkamıyor. 70. Dakika, hocalar için değişiklik zamanı. Tolunay hamle yaptı. Bir bildiği vardır, şimdi oyunu çevirir!. Balta bugün ismine yakışır bir futbol oynuyor. Hazreti balta mübarek. Kral girmek üzere oyuna, Nonda dışarı. Seyirci kötü ve coşkusuz, oynanan oyun yüzünden iyice geberik tezahürat yapıyor. Lincoln taç çizgisinde oynuyor çıktı çıkacak. Nihayet çıktı beni yanılttı oyunuyla. Maçlardan fal tutuyoruz artık ne zaman oynayacak diye. Kayserispor’da gireni çıkaracak bir görüntü yok. Yazık kendi sahanda 2-0 öne geçtiğin oyunda seyirciyi heyecanlandıran tek pozisyon, Servet’in götünü kullanarak topu saklaması. İyi ki maça gitmemişim, bom bok bir maç ve 3 puanın dışında amaç yok. Başkandan kesin kurtulduğumuz bu maçta daha iy bir mücadele beklerdim. İlk gol tehlikesi Aykut’a çarparak kornere çıktı, kurtardı diyelim de tükürdüğümüzü yalayalım. Bugün pastırma yazı gibi bir gün vardı. Pastırmacılar beklenen direnişi gösteremedi. Bu arada Aykut’un kaleyi garantileyen mükemmel kurtarışını izledik. Çok sevindim, ben bu Orkun’u hiç sevmedim doğrusu. Takım aramaya başlamıştır bu maçtan sonra. Bende cortladım, Lincoln iyi oynar dedim yerlerde süründü, Aykut kötü oynar dedim maymun gibi uçtu son dakikada. Yaramaz çocuğumuz Ümit Karan'a bu sabah kahvaltıda sucuklu, pastırmalı yumurta ısmarlayalım. Bu maç atlatıldı diyelim ve futbolcu jargonuyla noktayı koyalım. ‘’Önümüzdeki maça bakalım’’.

Hiç yorum yok: