8 Mar 2008

Bu Maç İzinliyim


''Biz gereken kanalları açtık(Bu kanallardan akan sular takımı daha ne kadar geriye götürür bilinmez) . Bundan sonraki arkadaşlarımız da bu kanallardan yürüyerek hareket edecek(yürümeyin hatta durun arkadaşlar bir kaç sene sonra Fener yetişir size). Güzel bir dönemde bırakıyoruz (sıradan takıma elettim sizleri, unutulup gidecektiniz Avrupa'da 2 sene daha kalabilseydim). Sportif olarak iyi durumdayız( bir kere daha yenilirseniz 4.sünüz Avrupa Şampiyonu teslim aldığım takım Tromsa'ya elendi). Seyrantepe’nin temelleri atıldı(bir Ali Sami Yen'i vardı taraftarın ondan da ettim, galiba dolandırıldık ama haydi hayırlısı). Tesislerimiz yenilendi(Divan üyelerinin bedava çay içtiği mekanların koltuklarını yeniledik, Sami Yen çimleri bozuldu her hafta bir sakat veriyoruz). Mutlu bir ayrılık oluyor, ama en büyük mutluluk, üyelerimizin Büyük Kulüp’te ve dün Galatasaray Adası’nda verdikleri ’Geri dön. Seni çok seviyoruz’ mesajıydı(dönecektim ama bundan daha beter yapamazdım Galatasaray'ı). Hiçbir başkan, Galatasaray’da böyle uğurlanmadı(sadece benim arkamdan teneke çaldı şerefsizler). UEFA Kupası ve Süper Kupa’yı alan başkanımız bile dönemini tamamlamadan bırakıp gitti(çünkü onları çapulcular sevmişti,yol açılacaktı kovulmasalardı,taraftarı aramıza alacaklardı az daha). O nedenle, bu benim için mutlulukların en büyüğüdür(kendimi yaktım ama divanımızı taraftardan kurtardım). Camiaya ve beni sevenlere teşekkür ediyorum(1300 gerçek Galatasaray'lıdan bahsediyorum). Zamanında bırakmayı, bu sevgi seli içinde ayrılmayı, yaptığımız 6 senelik zor görevin mükafatı olarak gördüğüm için ayrılıyorum(çünkü bu Kayseri maçını atlatamazdım arkadaşlar, kazayla birde bu maç kaybedilseydi kulübü tepemize geçireceklerdi) . En iyi zamanı da tespit ettiğimi zannediyorum(ultrAslan mıdır nedir benim zamanımda türediler amipler, son kazığı attım onlara, lanet olsun yüzlerini bile görmeyeceğim bir daha ,son maça çıkamadım), Çok keyifliyim(yalan lan sizde herşeye inanıyorsunuz). Görevini yapmış bir insan olarak, bir Galatasaraylı olarak, bir miktar borcumu ödediğim kanaatindeyim(aslında borcum falan yoktu ben borçlandırdım sizleri). Galatasaray’a borcumuz bitmez(Galatasaray'ın demek istiyorum). Güzel tabloyu gördüm ve bu en güzel dönemde bırakmaya karar verdim.(bu tablo benim eserim, sıçtığım boku temizleyin, benden sonra tufan"
Leverkusen'e elenmeseydik, Beşiktaşı yenseydik bırakmayacaktın demi össanabi. Keşke bi kelek daha yapıpta, fosilleri dinleyip devam deseydin. Görseydin bak bugünkü maçta neler olacaktı. Kongre mongre tanıyacakmıydı bu çapulcu. Demek öğrenmişin Galatasaray'ın sahibi kim. Artık takılabilirsin bundan önceki topikte yer alan resimdekilere. Yalan söylemek karakterin olduğundan bu son söylediklerini saymıyorum. Mehmet Cansun 16 senemize mal olduğunu söylemiş, kapatırız sayın eski başkanım, yeterki bu lanetli adam uzak dursun bizden.

Kayseri maçında birinci vazifemiz Özhan Canaydın'ı seçime sokmamaktı. Artık bu karar yok hükmünde olduğundan benim maç motivasyonum kalmadı. Bu maç izinliyim evlatlar, gazanız mübarek olsun.

Hiç yorum yok: