25 Tem 2008

Örnek Alın



Portekiz'li yıldız G.Saray'ı istiyor
Stuttgart'ta forma giyen Portekizli yıldız stoperin G.Saray'a gelmek istediği iddia edildiAlmanya'nın en çok satan gazetesi Bild, bugünkü sayısında VFB Stuttgart'ta forma giyen Portekizli Fernando Meira'nın (30) Galatasaray'a transfer olmak istediğine yer verdi.Bild'in haberinde, Fernando Meira'nın 2010 yılına kadar mukavelesi bulunan VFB Stuttgart Kulubü'ne Galatasaray'a gitmek istedigini bizzat açıkladıgını iddia etti. Gazete ayrıca Meira'nın, Rusya'nın Saturn Ramenskosje takımı ile bugün Intertoto Kupası maçında karşılaşacak olan VFB Stuttgart'la Rusya'ya gitmediğini de okurlarına duyurdu.




19.7.2008 de Bild Gazetesi yazmış, 20 sinde Meire Galatasaray'a transfer olmuş. Ben gazeteci diye bunu yazana derim. Birde benim Yalan Borsası Açıldı'yı okuyun zamanınız varsa. Tutabildiklerimi yazdım. Sadece Fotomaç ve Fanatik'tekiler 100 den fazla yalan transferle doludur. Yazma demiyorum yaz, bizim gibi yaz en azından, tahminimiz bu de. Geldi, imzaladı,anlaştı, ertesi gün tek sorun para. Tek sorun para olmasa ben bizim Mahalle Takım'ını Dünya Şampiyonu yaparım. Yoksam ben çağıracağımda gelmeyecek futbolcumu var.

Hiç yorum yok: