23 Tem 2008

Nerdesin Be Galatasaray


Kaç gündür yazıyorum ve yazdığımı beğenmeyip siliyorum. Muhtemel bu yazımıda beğenmeyeceğim. Meira'nın sırtında Galatasaray forması görmeseydim bugün yine bay geçecektim sayfayı. Ben yabancı futbolcuları pek tanımam, yabancı maçları seyretmediğimden gelenler hakkında seyretmeden yorum yapmam. Olmayana ergi metodu uygularım. Kötü olsalar o takımlarda oynayamazlar. Bizim transfer ekibi de iyi olduğundan kim bilir ne araştırmalara girmişlerdir.

Bizde sorduk tabi bizim eksperlere, çocuklara. Nası lan Meira?, Kimi kesecek. Servet'imi, Emre Güngör'ümü. Cevap geldi, tam senin yıllardır aradığın stoper. Popescu'yu arıyorum yıllardır. Kaleciden topu alacak, şişirmeden Hagi' ye aktaracak. Kaleci arıyorum aslında. Degaj yapmayacak, kendisine ayakla gelen topu dan dun 7 dönümlük arazide dışarı atmayacak. Evet teknik bir futbolcuymuş, kaleciden gelen topu o da Lincoln'e, Arda'ya aktarır. Çapalardan seken topa kademe yapar. Anlaşılan Galatasaray yıllardır özlenen geriden top kurma futbolu oynayacak. Popescu ile Taffarel paslaşarak ileriden bir adam eksiltirlerdi. Çin ordusu orta sahası cehennem presi yapar topu Hag'ye verirdi. Ne maçlar seyrettik, yine seyredeceğiz. Linderoth, Topal, Arda, Aydın, Ayhan, Şaş. Kim oynarsa oynasın.

Futbol olmayınca ortalık sadece yalan transfer habercilerine kalıyordu. Onlarda yüzlerce isim yazıyor yine de tutturamıyorlardı. Hazırlık maçlarını ise oldum olası sevmem izlemem. Sıkıldım, özledim be Galatasaray, nerdesin.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

NAZMİ ABİ MEİRAYA HER MAÇTA DİKKAT EDİYORUM NEDENSE HİÇ KADEMEYE GİRMİYOR ADAM ÜZERİNE GİDİO BU GERİ KAÇIOR BEN EMRE GÜNGÖRÜ DEFANSTA TERVİH EDERİM ABİ MEİRANIN YERİNE

SAYGILAR