28 May 2008

Hoşçakal Kardeşim Kral


İşte geldin gidiyorsun, Hoşçakal kardeşim Kral.

824 maç oynadın, 383 gol attın, hoşçakal.

Galatasaray sevgisi öğretin oldu, bir şeyler öğrettin bize,

Hoşçakal kardeşim Kral.

9 numara rafa kalktı, giymez artık kimse onu.

Gol sesleri kısık artık, ortalar sensiz artık, top havalarda özgür artık,

Hoşçakal kardeşim Kral.

Biraz adamlığından örnek aldık

Biraz da Galatasaraylı'lığından

Hoşçakal kardeşim Kral.

Çekemeyenler bayram etsin

Sevenlerin matem eylesin

Hoşçakal kardeşim Kral.

Her takıma gol attın

Her statta destan yazdın

Hoşçakal kardeşim Kral.

Yıllarca sevinçten ağlattın Ali Sami Yen'i

Şimdi boğazımızda bir düğüm var.

Gittiğine ağıt yaktık.
Hoşçakal kardeşim Kral

Tanburacı kına yaktı, Kazım Kanat puro, kurtuldular kudurmaktan, hoşçakal.

Bir şeyler anlattın bize, Hakanlığın kaderinden.

Biraz daha Cim Bom luyuz, biraz daha adam olduk. Biraz daha umutluyuz.

Seni unutmayacağız, hakkını helal et. Hoşçakal kardeşim kral.

3 yorum:

Derda KASAL dedi ki...

gecenin bu yarısında beni ağlatıp bu kararı alanlara ne kadar nefret ediyorsam bu yazı için size o kadar teşekkür ederim

ama katılmadığım nokta o 9 numaralı forma ben ölene kadar HAKAN ŞÜKÜR adında duvarımda hep asılı olacaktır !

Cakko dedi ki...

gönüllerin KRALI...

içim ağlıyor
gözyaşlarım az kalır...

Adsız dedi ki...

2. Terim dönemine sallayanlar bide 2. Hakan dönemine baksınlar.

Hakan'a sövmemek için çok çabaladım, 2002 dünya kupasında tüm çevrem eleştirirken dimdik hakanı savundum ama biyere kadar

Galatasaray'ı babasının yeri gibi görüp inat ettikce, yerine gelen adamların ayağını kaydırdıkca, çok daha formda isimler varken ona forma verildikce bende gitgide soğudum hakandan

Fetullah sevdası ve durduk yere yaptığı saçma açıklamalarda cabası

Hakana saygım sonsuz , kendisini inanılmazda seviyorum, adamlığınada laf etmek haddime düşmez ama ne yazıkki ben hoşcakal diyemiyorum hala gelip formayı giymesinden ürküyorum o yüzden defol git Kral