28 May 2008

Fenerliyle Aynı Görüşte Olmak


Bu yıla kadar asla olmamıştı. Bir Fenerli ile futbol üzerine konuşmak, tartışmak en boş şey sanıyordum. Ve mümkün olduğunca konuşmuyordum. Fakat baktım ki ortak noktalarımız bile mevcutmuş. Sevindim, bayağı zevkli oluyor, Fenerliyle aynı görüşü paylaşmak.

Misal aynı denizde balık tutuyormuşuzda bu yıla kadar haberimiz bile yokmuş. Gerçi benim vardı, bizim oğlan Kalamıştaki tesislerde bir ara yüzme kursuna bile gitmişti. Aynı iskeleden midye çıkarıyoruz. Manzaramız aynı, tekneler aynı babaya bağlanıyor. Bayraklar, yan yana sallanıyor. Duvarın bir yanı sarı kırmızı, bir yanı sarı laci. Biz önemsemiyorduk Kalamış'taki tesislerimizi Fener'e yakın diye yok sayıyorduk. Meğer ne kadar önemliymiş. Sağolasın Gürcan Bilgiç, sayende malımızın değerini öğrendik. Bundan sonra her galibiyette Kalamış'ta halay çekeriz. Rakı içeriz.

Şampiyonlar Ligi yarı finalinden sonra birleştik aynı takımı tuttuk. Biz Çeyrek finalde de aynı takımdık sonra Fenerlilerle aynı görüşte olduk. Finalde azılı Chelsealıydık. Takımı değiştirecek değiliz ya. Olsun bu sezon Chelsea'yı tuttuk Şampiyonlar Liginde. Malum sebep, Feneri kim yenerse doğal seleksiyona uğrayıp o takıma sempati duyuyoruz.

Meğer Fenerlilerde Fatih Terimden nefret ediyorlarmış. Ben yanlızım sanıyordum. Bir baktım bir Fenerli, Galatasaraylı Fatih Terim yüzünden Milli Takımı sevmediğini, tutmadığını söyledi. Ne kadar sevindim anlatamam. İnşallah fark yerler diye totem yaptı. Her halde savunmaya geçerim falan sandı. Bende nefret ederim Fenerli arkadaşım bende. Rahat ol Fatih Terim'i seven Galatasaraylılar azınlığa düştüler. Yakında onlar da bizimle aynı fikirde olacaklar merak etme.

Hiç yorum yok: