13 Nis 2008

Alpet Reklamındaki Galatasaray Maymunu

http://youtube.com/watch?v=czbpEQ7Q7cA&feature=related
Diğerleri ne tür mahluk bilmiyorum, benide ilgilendirmiyorlar. Ben bizim Terakkiperver Alman mandacısı Tamburi Osman efendi maymunuyla ilgileniyorum. 5 liralık değeri olmayan kulüp logolu otobüsleri 100 liralık Alpet benzini alana 15 lira paraya geçirmece reklamındaki maymun. Almış oyuncak otobüsü ''ooooo okkoo ooo ggoooooo hoppaaa ıııı ıı ııııı'' diye böğürerek masanın üstünde sürüyor. Ne olacak sonuçta Tamburacıyı izleyen Galatasaray'lı babalar, analar benzinciye koşacaklar otobüs alacaklar, bu sayede bu maymunların alet olduğu Petrol Şirketi para kazanacak.
Para adama neler yaptırıyor, koskoca adamlar, bir de ciddi iş yaptığını sananlar şaklabanlık yapıyorlar. Sonrada sizin yaptığınız yorumları dinleyeceğiz, sizin demenizle Kalli'ci olacağız, sizin demenizle Hakan Şükür'e küseceğiz. Hokkabaz Tamburacı'nın dediğini yapsalar golcüsüz saha çıkacağız.
Hiç sevmezdim kendisini, tipine de gıcık olmaktayım zaten. Yorumlarını dinlesen Galatasaray'lı olduğuna şahit getirmesi lazım. Bu reklamdaki o iğrenç sesi çıkarttı ya artık bende ondan iğreniyorum. Ey büyük Galatasaray Taraftarı, senin etrafındaki adam sandıkların işte bunlar. Senin tribünden gelen gücün ve o gücü sahaya yansıttığın gerçek Galatasaray'lı futbolculardan başka kimsen yok. Zaten gerekte yok. Başka bir aşk istemez, aşkınla çarpıyor kalbimiz.

Hiç yorum yok: