18 Nis 2008

Es Es'li Ronaldinho



Eskişehirspor'a Ronaldinho müjdesi
Maliye Bakanı Kemal Unakıtan, Eskişehirspor'a verdiği Ronaldinho sözünü tutuyorAA
Maliye Bakanı Kemal Unakıtan, “Ziyaret için gittiğim Rio de jenerio'da güzel top oynayan çocuklar gördüm. Brezilya'nın Ankara Büyükelçisinden ismi Ronaldinho olan birini bulmasını rica ettim. O da bulacağını söyledi. Biz sözümüzü tutarız, yeter ki Eskişehirspor Süper Lig'e çıksın” dedi.


Bu gün yeter yazmayayım diyecektim ki, son bir defa düşman ilan ettiğimiz Vatan Gazetesine tıkladım. Başlığı görünce habere daldım. Ulan olurda bu kadarmı olur. Bu millet bu kadarmı salak yerine konur. Bu millet tarihinde iki defa deli tarafından hüküm edildi. Bir deli İbrahim'di biride İrecep Başbakan. Deli İbrahimin hangi takımı tuttuğunu tarih yazmıyor ama İrecep'inki belli. İrecep'in Maliye Bakanı herhalde akıllı bir Galatasaray'lı olmaz. Yani umarım Galatasaray'lı değildir yoksa çok üzülürüm. Gerçi koskoca Es Es taraftarı yerinde olsam onlar adına da üzülürdüm.


Hiç yorum yok: