24 Şub 2008

Teşekkürler Leverkusen



Başka türlü gitmezdi, tam zamanıydı böyle bir hezimetin. Elesek, ya da kıl payı elensek yanmıştık. Prostatlı Liseliler yine seçerledi kendisini. Liseyle gururlanılacak övünelecek sonsuza kadar ama anlamakta güçlük çekerim 40 yıllık taraftarlık hayatımda. Biz lise takımımıyız ne alakası var bu liselilerin sporumuzda. En az 1000 Galatasaray maçını canlı seyretmiş, en büyük maceralarında bulunmuş, takımla kutuplara bile gitniş bendenizin bu yönetim seçiminde alakam olmayacak, lise mezunu belkide Fener'li biri milyonlarca Galatasaray'lıyı kahredebilecek kararlar alacak. Taraftar sitelerine baktım demin sevinçten ağlıyorlar, Leverkusene teşekkür ediyorlar. Biz takımın değişmesi için yarım sezon Galatasaray'ımızı izlememeyi göze aldık Fener Maçında stadı yıktık. Eğer o gün o eylem olmasaydı aynı takımla devam ederdik. Kazasız belasız elenmeyi ne çok istemişler meğer, meğer Yunanistan'da Pananıos yenilmeseydi belkide sevinecekti yönetim kademesindeki yaratıklar.

Galatasaray'lı taraftar; Özhan gidiyor, kim gelirse gelsin diye sevinme. Zihniyet gitmedikten sonra değişmez hiç bir şey. Merak etmeyin prostatlı bir Liseli hazırdır, yada liseliler hazırdır. Bülent Tulun, Ayhan Akbin, şu an ne kadar maça gelmeyen Galatasaray'lı fosil varsa ekmek bekliyor. Kimin umurunda takımın durumu. Onlar varsa takım iyi yoksa her kes kötü.

Düzen değişmediği sürece düzülen aynı kalacak. Faruk Süren, Mesut Yılmaz gibi biri gelmediği sürece hiç bir şey değişmez. Ancak ben son yıllarda bu kadar sevindiğim bir haber duymadım Galatasaray adına. Defol git Galatasaray tarihinin en kötü başkanı. Adnan'ları da götür

Hiç yorum yok: