4 Kas 2017

Korkadurun; Galatasaray 5-1 Gençlerbirliği

Tanımayanlara kendimi tanıtayım diyorum önce. 1000 den fazla kitabım var, yarısını okumuşumdur, kimini bir kaç kere. Misal; Nutuk, Kur'an, Uyandırılmış Toprak, Yüz Karası, Bir gün Tek Başına, Nisan Tezleri, Felsefenin Temel İlkeleri,,,,,,

Gazete okumam, kendim yazmaya başladığımdan beri lağım kanalı izlemem. Benim için Futbol, tribündeysem en az 1.5 saat önce tv başındaysam başlama vuruşuyla başlar. Son düdükle biter, gazete okumam, tv seyretmem, lağım medya maymunlarının ne dediğini, sosyal medyada yakalarsam haberim olur.

Başlıyorum, 

Yazmayacaktım aslında, takım hezimete uğratmasa bu haftayı es geçecektim. Diyorlar ki bizim çocuklar, akılları sıra açığımı yakalamışlar, Gomiş 11 gol atmış, ben demişim- ki( dedim) 10 gol atarsa Arena'nın çatısından balıklama atlayacağım, atla abi diyorlar, attı diyorlar. Bilmiyorlar ki Galatasaray tribünlerini ben kurdum, bilmiyorlar ki Galatasaray için Kutuplara gittim, kavimden kardeşimden vaz geçtim. En büyük maceralarında, en umutsuz kavgalarında yumruk salladım. Ne diyorsunuz lan siz?

Gomiş atmış, sevinin, sevindim, bu yaşta 3 tel örgü uzaklıkta naralar attım. Aklı sıra açığımı yakalamış, yanıldım, attı, Arena çatısından atla diyor, yazık Galatasaraylılığı öğrenemeyeceksin, yol yakınken in bu trenden. Ben o lafı ettiğimde Linnes sağbek, Carole sol bek, Ahmet stoperdi,  Selçuk maestro Yasin-Sinan gol açıklarıydı. Var mısın? ilk 11 çıksınlar,  Gomis bırak gol atmayı, gol kaçırsın kafama sıkacağım. Deli misiniz lan siz ? Rakibine ilk çeyrekte 7, son şampiyona 5 puan fark atmışsın, tüm Şebeke bir olmuş yoluna taş koyuyor, sen eski fosil bir abinizin yanlışını arayorsun. Dua edin Sami Yen Kapalısında değilsiniz, olsaydınız ilk görüldüğünüz an alt kata paketlenmiştiniz.

Bu kadar fırça yeter, bizim çocuklar dersini çabuk alır, maça geçelim.

Ülkeye huzur getirdik, Dolar 3.85 önemli olan Galatasaray'ın 2 maçta 5 puan kaybetmesi. Alzhemier Lucescu'nun sesi çıkmaz oldu derken, çıkmış, yeniden gündeme oturmuş kadromuz. Sanıyorduk ki futbol alemi aşısını oldu, ne gezer, kuduz sarmış dört bir yanı. Lig sonuncusuna fark atmışız diyecekler di ki, demediler meğer, lig sonuncusu takım  bir kaç hafta önce Beşiktaş'larını yenmiş.

Sandılar ki, Galatasaray tribünlerine caza verdik, en önemli futbolcularını maça çıkarmadık. Aptallar biz normal bir kulüp takımı değiliz ki, 500 yıllık harsımız var, ezmeye kalkarsın, ezersin, bilemezsin ezildikçe güzel kokarız biz, nane gibi, ıtır gibi, fesleğen gibi...

Takım sezonun en güzel golünü attı. Severim takım gollerini. 16 pas, 17.yi sağ bek gol yaptı. Muhteşemdi gol ve sonrası. Sonrası ne? aklımıza geldi 2 maç doğrandık, Ligimizin seyir zevki açısından 5 puan sildik, onlar mutlu oldular, ya sen Galatasaray Başkanı? Sanma ki unutuldun, Baltaları gömdük, çıkarmamız an meselesi. Bir çıkın bir kükreyin, bir cebelleşin, bir can çekişin. Hakemlerden, Şebeke'den medet bekleyen Galatasaraylı varsa buradan uzasın. Onu demiyoruz, sinyal verin en azından, onların iyiliği için, Galatasaray'la uğraşanın çocuğu olmaz deyin.

Köstebek var dendi, sahaya çıkacak takımı bilenler için. Tudor'un blöfünü kimse göremedi. Eren-Gomis ilk 11 deydi. Ben Eren'e acıyanlardanım, bekliyordum ikisinin birden sahada olmasını. Ben atayım kaygısında olmadan her ikisi de inanılmaz asist yaptılar. Messi, Ronaldo olsa o pası vermezdi, verdiler gol oldu. Bu asistler sıradan gol pası değil yeri gelince yazılacak, attık bir tarafa.

Takometrecilere soruyorum, Santrafor-Çapa-Stoper üçlüsü olarak en fazla golü hangi takım atmıştır?

10 numarayı sağ bek oynatıyoruz.  Lükse bak!

Muslera'ya saydıracağım da yeter yediğim küfürler. Büyük takım kalecisi değil, 3 korner bir penaltı,  sokak futbolu statüsü. Ya be kaleci Taffarel bile senin kadar sevilmedi, yan topa çık, çıkmıyorsan 2 direğe birer adam koy, vakit geçirme, elle at birine, 6.5 yıldır senin yüzünden çocuklar üstüme yürüyor.

Sonraki maç Başakşehir maçıymış, çok korktum. Belediye işçileri izinli muhtemelen maç zamanı. Stat Arena'ya daha yakın. Bana bakmayın ben yurt dışındayım, defolun gidin tribünlerde yeriniz alın.

Başkan yok, yarım hoca 12 futbolcu büyük Galatasaray taraftarı var. Yeter mi?

Artar bile! kükreyeduruyoruz,  korkadurasınlar.

Hiç yorum yok: