18 Kas 2017

3.Köprüden İlk İntihar; Başakşehir 5-1 Galatasaray


Tere yağdan kıl çekmek deyimi şimdiye kadar bulunmasaydı ben bulmuştum bu gece. Ne güzel yatırdılar, Devlet Bahçeli bile müdahil oldu. Bu maçtan bir önceki hakemden öncekine verildi vazife. Devlet takımı maçına kadar ve sonrası yalaka takımı maçına hazırlayın hastayı. Büyük ameliyat var. Daha bu bir şey değil, ufak bir çizik attılar, apandisit, dalak, pankreas girişecekler. Büyük Galatasaray Taraftarı haricinde yetkili kim var ise narkozu verdiler. Senin o kurdum zannettiğin efsane kadroyu 3. Köprüye çıkarmaları iş mi ki onlar için.

Hakeme bok atan çıkar, ben madalya veririm. Faul olmayan pozisyonu verip, faul olanı vermeyip 2 gol yememize sebep oldu. Helal olsun, en güvendiğim hakemdi. Ben böyle hakemleri severim, Galatasaray maçına objektif maç yönetmeye çıkan hakem hakem değildir. Galatasaray büyükse 100 lerce defa proje hakemlerini de yendiği için büyüktür. Hakemi yenemiyorsan, o maçın hakemi en büyük hakemdir. Bu maçın proje hakemi BJK maçını da düşünmesi lazımdı, takımın en önemli adamı Fernando'yu kollayacaktı. Sarı kart almaz diye iddia açsalar, iddia çökerdi. Ayhan Akman'ı adam yerine koysak ona saydıracağız, neden uyarmıyorsun diye.

Tarihin gelmiş geçmiş en kötü Romen Milli Takımı var şu an. Koskoca Galatasaray'ın banko sol beki Rumen. Top toplamak için bile çağırmıyorlar, bokunda boncuk bulduk. Sadece kel olduğu için oynamıyorsa ben anırmayı, havlamayı, kükremeyi bırakacağım.

Eren Derdiyok'un oynayacağı tek yer stoper. 12 parmak bağırsağımı parçaladım, defansa çekin diye. Bir zamanlar Raşit Çetiner vardı gol atamayan santraforumuz. Atamayınca stopere aldılar, her sezon 5-6 kafa golü attı yıllarca oynadı.

Geldiği, çıktığı ilk maç söyledim. Muslera kaleci değil. Kaleye yeni biri gelince ilk baktığım şey, topu oyuna nasıl sokuyor. Muslera'nın topu oyuna sokması en az 1 dakika, satranç oyuncusu gibi düşünüyor, sonra şişiriyor. Mahalle takımı kalecilerini gidin seyredin, korner atılacağı zaman arka direkte bekler, ön direğe birini koyar. Top en az 3 saniye havada öndekini iter topu yumruklar, def eder. Bu sepet yan toplarda felç geçiriyor. Tam ortada duruyor, çerçeveyi bulan her top gol oluyor.

Hakkını yemeyelim bu gece çerçeveyi bulan top sayısı 4, tamamını yedi. Bulmayanı da bir şekilde buldurdular, onda da Lidyalı heykeli gibi dondu. Neymiş kontrapiyede kalmış. De gedin lan, biizim 50 sene önceki mahallenin kalecisi bile yemez o golü. Nankörüm ben kardeşim, isteyen varsa hodri meydan Muslera'nın kaleci olmadığını ispatlarım. İleri gidiyorum, nefret ediyorum Eray İşcan bana göre daha iyi. En azından uzun boylu yan toplara çıkardı, teknikti topu oyuna elle ayakla sokardı. Neymiş iyi adammış, iyi aile babasıymış. Çoluğu çocuğu sevinsin, aldığı maç görmedim.

Takımda 12. oyuncu yok, yedek kulübeleri maç etse bizim takım İstanbul BAL liginde bile oynamaz. İçeri girme ihtimali olan tek oyuncu Rody, onu da hezimetten sonra sokuyor. Başka birini sokmaması iyi bir şey, çünkü diğerleri fasulyeden oyuncu, kotayı dolduruyor.

Şimdi ne olacak? hiç bir şey, her şeyin olduğu gibi futbolunda tek bir sahibi var, o ne derse o olacak. Şampiyon olmayacaksınız denmişse boşuna üzülmeyin ağlamayın. BJK'yi hakemin kurtaramadığı haftada senin 3 puan almana müsaade edecekler. Çok iyimsersin canım kardeşim. Yarın FB çok rahat bir hezimet alır, kartlar yeniden karılır.

Tudor intihar etti, 3. Köprüden atladı, Yüce Gök'e dua etsinler de Sarıyer'den karaya sağ salim çıksın. Daha Dolma Bahçe'den denize dökecekler bizi, tatmin olmamışlardır. Bizden kurtulana kadar rahat yok.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

vay tahammülsüz yobaz vay. drvenom ben. işidçiden farkın yok bil istedim.