24 Kas 2016

Lionel Carole; Sol Yanımızdaki Çöplük.



Carol'ün oynayacağı yer halı saha, 2 top ver kendi kendine çalım atsın, nefret ediyorum. en gereksiz futbolcu, sahtekar iyi görünüyor
Testi kırılmadan önce yazmışız
Testi kırılmadan önce dövmüşüz, yazmışız, o halde hakkımızdır, testiyi kıracağı garanti çöpü, suya gönderip, evi susuz bırakan Aptal'ların maskesini düşürmeye devam edeceğiz.

Önce bir durum tespiti yapalım. Şaşılacak bir şey yok, Başımıza gelen bela, Faruk Süren'le Cohiba Puro, Ünal Aysal'la Shereau Blank Şarap içmeyi özleyen taraftardan, karaborsacı kan emici çeteyle sucuk ekmek yiyen Dursun Özbek'e düşüştür.

Konuya girelim,

Seferden Orhan Ak'a Çaycı Ahmet'ten Çağlar Birinci'ye görüp gerebileceğim en kötü sol bek Lionel Carole'dir.

Lağım Fener medyasının kakaladığı, en iyi sol bek dediği, ilk 11 e koyduklarında 12 parmak bağırsağıyla güldüğü sol bekimiz.

657 ye tabi devlet memurudur, 17 den sonra tek bir imza atmaz, 50.000 kişi bağıralım 1 metre fazla koşmaz, ruhsuz kansız, gamsız, maç başı parasına oynayan futbolculardan tekidir.

Umut Bulut'u, Olcan Adın'ı kovduğunda bir bok sandığımız JORBEY'in bankosudur. Sol bek hattını doldurduğu sürece bırakın galip gelmeyi gol pozisyonuna bile girmemiz mucizelere, futbolcuların kişisel becerilerine kalmıştır. Ben Ronaldo'nun yerinde olsam Carole'ye çıkma atarım. Carole oynarsa 3-5 maça kalmaz Bruma çöpe çıkar, Portekiz ulusal takımında çok daha uzun yıllar hüküm sürer.

Ben Bruma'nın yerinde olsam hoca moca dinlemem kafa göz girişirim, Takımın hücum kombinasyonunda sol kanatta beni tek başına bırakıyor diye adam tutar odunla dövdürürüm. İnsan bir atak yapmaz mı, bir orta yapmaz mı? tam orta yapacak aksiyona geliyor, adama çarptırırım, Sabri gibi dağa taşa tribüne ortalarım endişesiyle vaz geçiyor, Geri dönüp el bombası sandığı toptan kurtuluyor.

Not alın hedefim Carole'ye 2017'yi göstermemek.Velev ki başaramadım, Beylik verdiğimiz deli, halıya sıçmaya devam ediyor, Carole'yi sol bek oynatıyor, o zaman hazırlıklı ol, dua et kupayı kazan, en iyi ihtimalle ligi 6. bitireceksin.

Neden kötü oynuyoruz?

Vaterloo savaşında Napolyon bataryalardan birinin uzun zamandır ateş etmediğinin farkına varır, Batarya komutanına sebebini sorduğunda 9 nedenimiz var efendim cevabı alır. Say der, 1- cephane bitti, 2- ''''' Kafi der, gerek yok diğer 8 i saymaya.

Ben de cevap veriyorum 100 lerce sebep var sayıyorum 1- sol bekte çöp Carole var, 2-!!!!!


Hiç yorum yok: