6 Ağu 2009

Ayıp Be! Galatasaray 6-Netonya 0


Ali Sami Bey'lerin, Hasnun Galip'lerin, Metin'lerin ecdadıyız. Ta Galat'lardan geliyoruz tarihlerin yadıyız. Mor forma bu anlama geliyor bu yıl. Biraz tuhaf olduk, ancak gözümüz alıştı. Ve nihayet hazırlık maçları angaryası bitti. Şu peşin belli oldu ki, Ali Sami Yen'de takım antrenman bile yapsa tıklım tıklım olacak. Geçen yıllarda sadece Fener maçında dolu görebildiğimiz yeni açık alt bile doluydu. Yeni açığın kapalıyla birleştiği köşeye bir şeyler yapmışlar, daha doğrusu yapıyorlar. Belki de Dünya'nın en iğrenç lüks tribünü olur orası. Bana bedava koltuk verseler oraya gitmem.


Maç olmasına maç da, takım demeye dilim varmıyor. Böyle takımları her maç 5 lik 6 lık yapacaksın, birde dövüp göndereceksin. Yuh ulan 5-0 olmuş yatıyorlar, kaleci topu oyuna geç sokuyor. Doğru yapıyor aslında, ateş düştüğü yeri yakar, hezimetler kalecilerle hatırlanır. 5 yeterdi, bizimkilerde ayıp ettiler, gol atamayan Manda Yiyicisi'nin eline düştüler bu garibanlar. Gariban dediğim futbol garibanı.


Top kaptana değmeden durum 2-0 oldu. Galatasaray kaptanı seyredecek değildi ya, kornerlerden attıracağı golleri sayacağız bu sene. Bu sene çok değişik şeyler seyredeceğiz, bir kere her maç bir futbolcu gündeme oturacak. Bu maç, feda edilmeye ramak kala Aydın'ın maçı oldu. 3 banko asist, bir asist öncesi pas ve Baros olsa asist rekoru kıracağı nice paslar.


Keita'ya merhaba dedik, golle beraber akrobasi seyrettik. Bence takla makla atmasın, bir düşse her tarafı kırılır. Linderoth sakatlanmadıysa, bu yıl ki büyük transfer sayabiliriz. Rakip çok zayıf ancak oyun önceden kurulmuş oyun. Belli oluyor, aşırı pas trafiğinde bir anda bir futbolcu bom boş kalıyor. Geriden oyun kuruluyor, Leo'dan Uğur'a geçen pasla, Uğur Aydın'a derin pas attı. Vitesi büyüten Aydın, Nonda'ya cillop gibi bir gol attırdı. Aynı şekilde kaleye çok rahat vuracağı topu Kewell, Nonda'ya indirdi. Takımda bencillik yok, dandik de olsa, 6. golde bile nasıl sevinildiğini gördük. Maçtan çok daha önemli olaydı bu. Barış Özbek'in attığı gollerde desibel düşüktü, insan golü çok sevilen futbolcunun atmasını istiyor. Nonda 3 gol attı ama benim için aynı, çok maçta ayağına top bile gelmeden maçı bitirir.
Emre'lere ne güzel yakıştı geri tarafımız. Emre Aşık bu takımın sembol futbolcusudur. İsterse bütün bir sezon oynamasın, son maça çıkar aynı oyununu oynasın göklerin hakimi. Uuuuuu'muz da yavaş yavaş sağ tarafta bıraktığı yerden cirit atmaya başlayacak. Bir ara kapalının önünde Aydın, Uğur, Arda paslaştılar, 10 yıldır birlikteler, ne mutlu onlara. Ve ne mutlu bizlere, bu kadar büyük transfer yaptık, yine de bir bakıyoruz sahada Galatasaray'lı çocuklar oynuyor.
Bu sene kesin eminim, Galatasaray'lı futbolseverler, futbola doyacaklar. Taraftarlar içinse çok coşkulu geçecek. Kaleciye top gelsin diye bekledik, bir kere alay eder gibi uzaktan şut çektiler o kadar.

Neyse çocuklar, neticede 300. golü atmak Keita'ya nasip oldu. Bu maçlar ne kadar kolay olursa olsun istatistik, puuan maçlarıdır. Bu maçta attığımız gollerle kazandığımız puan ilerdeki maçlarda işimize yarayacak.

Karşıdan Surinam'lıya ve ekibine bakmaya doyamıyorum. Bari bu sene futbola da doyayım. Maçın sonu mu? ayıp ettiniz çocuklar, bu kadar da atılmazki.

6 yorum:

Mert dedi ki...

babamla birlikte izledik maçı, dedim ben, nondanın kafasına çarpmadan gol olmaz diye. bi kafasına çarptı, bi ayağına çarptı, bi de nasıl olduğunu anlamadığım şekilde frikikten attı. anlayabilen bana da anlatsın.

gollük pozisyonda nası ters adım attı, nası boşa yattı da üzüldü.

hatta nazmi abi, babam da senin yazdığını söyledi, baroş olsa aydın 10 asist falan yapardı diye.

neyse, hayırlı olsun.

hadesperado dedi ki...

fenerlinin tekiyle kavga ettik yani söz dalaşı diyelim... bu kadar mı ezik olur bi taraftar ya... dezıbart yüzünden kahveye gitmişiz, adam "atv'yi açın fenerin maçı var" diyor zuhahah ne mallar ya "hadi lan evine" dedik ama gitmedi,
biz de 6 golü izlettik tabi :))

keita bu sene uçuracak gibi... adamım.

manda yiyicimiz, lazım olmadığında her daim yolumuza çıkan ama işimiz düşünce saatlerdir beklediğimiz otobüs gibi :)) bi de dans ediyo Keitanın golünde, çok iş yaptı ya...

aydın'ı da iyi korkutmuşlar :)

bu arada antep maçı için pankart açılmış çok da iyi olmuş, maç saati değişmeyecek olsa da duyarsız kalmayalım... geçen sene 21.45'te antepte oynayan fener, bu sene 2 saat önce oynayacak olan Galatasaray.. enteresan...

neyse, rakip futbol anlamında berbat olsa da şov güzeldi... Rijkaard, Neeskens ve takımın gol sevinçleri de güzeldi...
en güzeli ise taraftardı...

Geliyoruz!

Bulut dedi ki...

Abi manda yiyicisi falan ama adam 3. köprüyü yapıyor:)))

hadesperado dedi ki...

http://www.galatasaray.org/futbol/futbol_as/haber/4466.php

ya sabır...

belki bunun gidişi de Lincoln gibi hayırlı olacak,
ne dersiniz güzel olmaz mı...

kapalıtayfası dedi ki...

Nonda çuvalının 3 gol atmasına hiç sevinmedim.Geçen sezonu yatmakla geçiren bu adamın takımda hiç bir işi olmadığını düşünüyorum

Adsız dedi ki...

hep destekk tam destekkkk galatasaraylialrrr simdii lütfenn bu takimii bu sezona damgasini vurcakkkk emin olunnn....