30 Tem 2009

In Haldun We Trust



Darbeler sabaha karşı yapılır Dünya'nın her yerinde. Sabaha karşı uykular ağırlaşır, ayakta kalan sayısı azalır. En önemlisi darbeyi önleme ihtimali olanların dirençleri düşer.

Dün gece yarısı 3 de düştü Galatasaray resmi sitesine Elano transferi haberi. Bütün gazeteler dağıtıma verilmişti o dakikalarda. Bütün spor medyasını bir kez daha maymuna çevirdi Haldun. Günlerce Deco'yu yazdı yalamalar. Ben mutlaka basında adı hiç geçmemiş birini bekliyordum. Acaba kim olabilir diye bildiğim futbolcuları taradım, Elano'yu aklıma bile getirmedim.


Bu satırlarda yazdık, adımız Lincoln yalamalığına çıktı. Lincoln feda ediliyorsa mutlak daha iyisinin geleceğini biliyordum. İngiltere'de banko oynayan, bir büyük Brezilya'lı hiç tereddüt etmeden Galatasaray'a geliyor. Biz her ne kadar Haldun'umuza prim versek de, bu transferler Surinam'lının yüzü suyu hürmetinedir. Nasıl ki geçen yıl ki takım, hocaya büyük geliyor idiyse, büyük hocaya da teslim edilmesi gereken takım büyük olmalıydı. Surinam'lının takımı gün be gün büyüyor işte. Mehmet Güven'in yerine Elano, Aydın Yılmaz'ın yerine Keita, Orkun'un yerine Leo Franco, Yaser'in yerine Kewell. Şimdiden ürkütücü bir takım kuruldu, maçlar bu sene kapalı tribün coşkusunda geçer.

Atılan 3 resmi gol, duran toplardan gelmişti. Duran toplardan golleri özlemiştik. Serbest vuruş gollerini nerdeyse unuttuk. Topun başına Sabri'nin geçtiği topların kaleyi tutması bile mucizeydi. Elano'nun serbest vuruşlarını izledim, bakalım ilk piyango hangi kaleciye çıkacak?

Haldun; Bu taraftar sana hep güvendi, hep inandı. Yaptın yine yapacağını, gece nöbetçilerine büyük müjde, sabah siteyi açanlara büyük sürpriz oldu. Medyayı bir kez daha yendiğin, atlattığın için benden, spor medyasından nefret edenden büyük bir teşekkür. Helal olsun kardeşim sana.

1 yorum:

hadesperado dedi ki...

antuda Elano paniği! :))

http://cekidaut.com/?p=78