28 Tem 2009

5 Yer 7 Yer, 6 Yemez


Elin takımı 5 liği geçirir Bülent Efendi. Belini doğrultamazsın, ama afferin yine de. Ne yaptın yaptın, psikolojik skorun altında kaldın. Aslında kötü takımların klasik skorudur 5 tane. Maçın ilk dakikalarını geçtiğimiz anlarda ben 5 tane yazdım zaten Sivasspor kalesine.


Şu maçı gördükten sonra, ligi iyi tezgahlayamayanlara sitem edesim geldi. Galatasaray, Fenerbahçe bir alt katagoride oynarken, bir üst kademede oynama ihtimali, İç Anadolu'nun mütevazi bir şehir takımının oldu. D-Smartçılar'ın ağzı kulaklarında, bir balık daha yakaladılar. Bir de Beşiktaş, Dürüllü'lü şerbetiyle 3. olursa bak sen o zaman. D- Smarta zam gelmezse ben bir şey bilmiyorum.


Şampiyonlar Liginde oynayacakmış, potansiyel Fener hocası. Stadı da ona göre düzenlediler, ne gerek var kardeş, alt tarafı bir maç oynayacaksın, elendikten sonra bir maç daha. Takımı dağıtmış hocamız, hüner futbolcu da değil bende der gibi. Bir kasıntı, bir hava, adamlar da işi ciddiye almışlar. Acımak da yok ibnelerde.


İlerde Ersen Martin'i görünce şaşırdım. Bokunda boncuk bulunan gol atamayan sırık golcü nerde diye merak ediyordum. Bilica'yla change edilen Yasin kardeşime üzüldüm. İlk ciddi maçında cortladı. Bu maçla beraber Sivas ambarına fare girmiş bulunmaktadır. Bu sene ilk 10 içersinde olursa başarı, sonraki senesinde de abbas yolcudur.


Tabelaya sevindim sanmasın kimse, Sivas'lıyız ne de olsa. Ancak hemşehrilerimizin bir Avrupa kupası maçı seyretme heveslerine limon sıkan Bülent Hoca'ya kızgınlığımız var tabi ki. İnsan biraz az yer, atma ihtimalin sıfırın altı, bari katı savunma uygulasaydın üstad!

4 yorum:

Kalemime Keder dedi ki...

Ezik geldi ezik gidecek bülent ağlamayana meme yok bülocuk sen fenere yaltaklanmaya devam et sana daha cok geçiren olacak

Dedim inadıramadm sivas tur değil ancak avaraj takımı olur diye türk futboluna geçmiş olsun kına yaksın Fenerasyon ve yandaşları

Mario Jardel dedi ki...

işte bir adam mütevazi bir takımdan bile böyle nefret ettirtir ! Aferin bülent efendi..

hadesperado dedi ki...

el salla türbülent, ama sözünün eriymişsin,
"6 yemeyiz 8 yemeyiz 5 yeriz" dedin afiyetle yedin, bravo.

federasyona da kapak olsun, alın işte ligin artan marka değeri, anadolu takımı diye pohpohladığınız futbol garabeti...

asıl üzülmesi gereken sivasspor değil, onlara puan kaybeden yol veren takımlar...

bu arada Sedat Bayrak da yeni İsmail Güldüren olma yolunda hızla ilerliyor, ekstra bir özelliği de yaptığı kasaplıklara rağmen itiraz etmesi...

yenilen iki golde düştüğü komik durum ise gururlu bir defans oyuncusu için intihar sebebi olabilir...

halk dedi ki...

anderlecht'in balınada kurban olayım, herifler demiştir türkiye ikincisi kasmak lazım ve lakin sahaya çıkınca hakkatten marka değerimizi!! gördüler:)