22 Haz 2009

Sağlık Kurulu Sedyeyi Hazırla! Gökhan Geldi


Haber gün ortasında telefonla geldi. Aslında eve daha geç gelecektim, işim vardı. Gökhan Zan transferi bir an önce gelip yazı yazmamı gerektirdi. Hiç kimsenin yorumunu dinlemeden, okumadan içimden gelenleri yazıyorum. Bizim gibi tecrübeli taraftarların böyle bir durumda ne hissettikleri önemlidir çünkü.

Bizler Galatasaray'ın kasasının sahibi değiliz. Servet Çetin'in satılıp, bonservis ücretsiz Gökhan Zan'ı almak kulüp için karlı bir iştir. Ancak bize ne kardeşim bu işlerden. O zaman sat Arda Turan'ı, yerine oynat Mehmet Güven'i, koy cebine 15 milyon dolar. İşin bu tarafına Galatasaray veznedarları bakıyor, paraları sayıp ne büyük ticaret yaptık diye sevinebilirler.

Galatasaray taraftarını yerinden oynatacak, heyecanlandıracak, Galatasaray dükkanlarına koşupta Gökhan zan formaları kapıştıracak bir transfer değil. Nasıl ki Servet'in gitmesine üzülmediysem, Gökhan Zan'ın gelmesine de sevinmedim. Yalancıların, dolandırıcıların sinsi bir bir tezgahı ile Şampiyonlar Liginde oynamak, oradan da muhtemel bir kapı aralamak varken, bizim gibi Florya'da oynanması gereken(bu konuya da takılacağız) sözde Avrupa Kupası maçlarında oynama tercihinin sebebi ne ola ki?

İstermisiniz Gökhan Zan albümünden sarı kırmızılı sünnetsiz fotoğrafını göstersin bizlere. Başka bir şey, Surinam'lıya ne dediler acaba. Galatasaray maç cd lerinin yanında Beşiktaş'ınkileri demi verdiler? Nasıl oldu, ne zaman karar verildi, kimler ikili oynadı. Kimler komisyon aldı? Beşiktaş'lılar üzüldü mü? Beşiktaş maçında küfür ederler mi?

Bu transfere en çok sevinen bence Galatasaray doktorları olur. İki maç sonra sakatlanır, belki hazırlık maçlarında yatar revire. Onca sakat iyileşti, Linderoth bile oynayacak durumda, yeni hasta lazım baytarlarımıza.

Peki kardeşim biz gelelim Gökhan Zan'ın futboluna. Oynar mı? nasıl oynar? Bilmiyorum, ben Gökhan Zan'ı bizim maçlar dışında seyretmedim. Bizim maçlarda da dikkat etmedim. Bildiğim kadarıyla baltanın önde gideni. Surinam'lıya ben güveniyorsam bu adamı oynatmaz, oynatırsa biliniz ki bildiğiniz Gökhan gibi oynamaz. O yüzden benim için Gökhan Zan'ın gelişi, Emre'lerin ekmeğine mani olmaz. Bu durumda ben daha üst düzey maç oynamak varken, daha alt maçta oynama tercihi yapan futbolcuya iyi gözle bakmam. Büyük futbolcu olamaz, büyük adam zaten değil, Servet'ten daha vasıfsız. Bence Beşiktaş'lılar sevinsin, Tüpçü zarar etmiş olabilir ama, yerine daha iyisi geleceği kesin.

Bize beklemek, görmek düşer bu saatten sonra. Bu yıl takım aleyhine bir şey yazmamaya karar vermiştim. Maçı futbolcular oynar, sahaya bakmak lazım, ancak bu yıl benim kombinem kulübeden. Ben kulübeyi seyretmeye gideceğim. Neeskens'i, Albert'i, Surinam'lıyı. Kim oynarsa oynasın sahada, önemli değil benim için. Ben kaptan Arda'ya ve, kulubeye, biraz da Kewell'e tezahürat yaparım, benden daha fazlasını beklemeyin.

Gökhan Zan kardeş, hoşgeldin, ancak kusuruma bakma, gelişine sevinmedim.

3 yorum:

Santiago dedi ki...

linderothla ortak olup floryadaki spor salonunu satın alırlar artık.

aksilaz dedi ki...

Abi foto mükemmel :)
Emre güngör ile dönüşümlü oynarlar 1 er hafta. Birinin kası atar birinin omuzu çıkar. Emektar Emre Aşık'a yine çok iş düşecek ....

apaç dedi ki...

''baltanın önde gideni''

budur!