2 May 2009

Futbolu Sevdirenler; El Clasico'ya Çıkanlar

Maradona'yı seyretmemişler için;
Ben futbolu sevmiyorum, o yüzden Galatasaray'ın maçlarından başka maç seyretmiyorum. Galatasaray'ın son haftalarda, futbolu iyi ki sevmiyorum dedirten futboluna lanet edince bu hafta iki defa Barça'yı seyretme bahtsızlığına uğradım! Klasik maçın devre arasında yazıyorum. Binlerce pas yapıldı maçta, ilk golü yiyen Barça 3 tane yolladı, İlker'in kalesine. İlker 4 tane de çıkardı. Bildiğimiz ortada sıçan, Erman Toroğlu İspanya'da yorumcu, Rıza ile Bülent Hoca olsalar, Messi'den çalım yiyenler bir araba dayak yemişlerdi daha şimdiden. Cannavaro'ya ''neden Hanry'nin ayağını kırmıyorsun, böyle gol amatör maçta yenmez'' şeklinde fırçalarını, fetvalarını dinleyecektik maç sonunda.

Yalvardık hakeme maçı bitirme diye. Ben futbolu sevmekten vazgeçtikçe, Barça çıkıyor ortaya, çocukluk aşkım Liverpool çıkıyor, beni sehpadan alıyor. Merak eden var mı? Bu maçı acaba bizimkilerden kaç futbolcu seyrediyordur. Bülent Korkmaz bu maçı seyrediyorsa ben eşşeğim. Şampiyon olamıyoruz diye üzülüyoruz, sen yat kalk sevin şampiyon olamadım diye. Ya bize denk gelse şu maç. Koskoca Raul topla buluşamıyor, İniesta (Dünya'dakien sevdiğim orta saha oyuncusu) kedinin fareyle oynadığı gibi, Messi dalda maymun düzer gibi oynuyor.

Tabela mı? ne tabelası, ne önemi var golün. Salı gecesi atamamıştı ölüm üçlüsü Etto-Hanry- Messi aynı oyunu oynuyorlar. Niye değişik oynasınlar ki. Top aynı, saha aynı, arkadaşları aynı.Koskoca Barcelano her maç aynı forvetle sahaya çıkarken ,Galatasaray iki hafta aynı forvetle oynayamadı henüz. Onlar da hoca bizimkiler de, onlar da profesyonel biz de. Onların da taraftarı var biz de taraftarız. Gördünüz kartonları, biz de dağıtıldığı zaman yarımız uçak yapıp atarız aşağıya.

Neyse hepiniz maçı seyrediyorsunuz, seyretmeyen futbolsever varsa içinizde kaçırdınız kardeşim şovu. İkinci yarı başladı,çok şeyler daha yazmak istiyorum ama dedim işte Barça benim futbolu sevmememi istemiyor.

Ah Messi, ah İniesta siz varken ben nasıl futbol maçı seyretmem.
İki hafta önce bizim El Clasico oynanmıştı. Hatırlatırım, rezil olmuştuk seyredenlere. Bu da El Clasico, bizimki de!
Biz bir garip çingeneyiz, nemize gerek gümüş zurna.

5 yorum:

LeoN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Alfredo dedi ki...

bari bu güzel maçı türk futboluna bulaştırmasaydın be abi..neyse artık bidahaki sefere inşallah :D

leon dedi ki...

http://www.uludagsozluk.com/k/fenerbahce-real-madrid-benzerlikleri/

http://www.uludagsozluk.com/k/galatasaray-barcelona-fc-benzerlikleri/

Adsız dedi ki...

Barcelona 6 attı diye Barcelona her Real maçını kazanıyormuş gibi hava oluştu. Son sezonlara bakın Barcelona'nın Real karşısında hiçbir üstünlüğünün olmadığını görürsünüz. Kendi sahasında bile kazandığı maç sayısı az...

Bir de bu sonucu tecavüz olarak adlandıran Galatasaraylılar var. GS Sözlükte yazmışlar da yazmışlar... Yahu insan biraz kafasını çalıştırır, 5-6 sene öncesini hatırlar da 6-2'ye tecavüz demez, tecavüz olsa bile...

hadesperado dedi ki...

bizim takımı(?) ve oynayamadıkları futbollarını izleyebildikten sonra futboldan ve hayattan soğuyordum. artık onu izlemeyi de bıraktım ya neyse...

İyi ki varsın Barça, özellikle bu sene, futbolun ne olduğunu anladık...