9 Şub 2009

Biraz da Gülelim


Maçı seyretmedim, yapacak en ufak bir şeyim olduğunda Fener maçı seyretmem. Yapacak hiç bir şeyim yoksa Fener'in maçını 2. golü atana kadar seyrederim. Hayatım boyunca hiç bir zaman Fenerbahçe'nin attığı 3. golü seyretmedim. Bizim farklı yenildiğimiz maçlar dahildir.

Fenerbahçe, ülkemizin en büyük, en çok taraftarı olan takımı. Maçı İstanbul'da. 500 kişi seyrediyor maçını koskoca 80.000 kişilik Olimpiyat Stadında. Tuzun yokuşu zordur. Cadde'nin sonunda, üstten ısıtmalı stadyumda, zenginlik göstergesi sandıkları kombineleriyle, sarı- lacivert formalarıyla dandik maça gidenler, takımın en çok taraftara ihtiyacı olduğu maçta yoklar.

Atmaya gelince kalede Kova Yaşar var. O stadyumun tribünlerini dolduranlara saygılarla maça geçelim. Seyretmediğimiz maça. Dünkü pis beraberlikten sonra doğrusu maç seyretmek içimden gelmedi. İçki içmeyi tercih ettim, soğuk, fırtınalı, yağmurlu bir İstanbul gündüzünde. Beşiktaş maçı varmış, hiç beni ilgilendirmeyen maç. Beşiktaş'a karşı en ufak bir his beslemiyorum. Ne sonuç alırsa alsın beni ilgilendirmez. Maçın berabere bittiğini öğrendik. Sonrasında Fener maçı varmış, izlemedik.

Bizim maçtan sonra gök tanrıdan rakibimizin başına bela gelmesini diledik. Sivas'lı Bülent Uygun'a bize aşırı motivasyonla çıkıyor diye kızıyoruz, Galatasaray'lı Apo Avcı daha ne yapsın. Her sene bilezik gibi geçiriyor. 1-0 devam ederken maç inandırıcı gelmiyor, nasıl olsa Fener atar deniyor. 2-0 haberi gelince bir kahkaha tufanı kopuyor. Beterola dursunlar, ne büyük zevk Fenerbahçe'nin yenildiği haberini almak. En az Galatasaray galibiyeti kadar mutluluk veriyor bana. Birde golü atan Kartal'lı İskender'miş, mutluluğumuz bir kat daha arttı.

Bizim hoca'yı eleştiriyoruz, asla Galatasaray Hocası değil diyoruz da, beterin beteri varmış meğer. Ya Aragones bizim Hoca olsaymış. Adam kulubede acı çekiyor neredeyse. Ah be Türk Futbolu, ah be Fenerbahçe. Gülüyoruz, neşeleniyoruz yenildin diye. Ama ağlanacak halimiz var ne yazık ki. 3 büyükler haftayı tek golle 2 puanla kapattı. Anadolu Devrimi yakın mı nedir.

6 yorum:

hadesperado dedi ki...

biraz daha gülelim abi :)

Maç 2-0 olduktan sonra İstanbul Bld'li Tjikuzu'nun yaptığı artistik bir pas başta Emre olmak üzere bütün F.Bahçeli futbolcuları çileden çıkardı. Emre, maçın ortasında Tjikuzu'ya parmağını sallayarak "Dünya Kupası finalinde mi oynuyorsun p.ç? Adam gibi oyna a...a k......n çocuğu" şeklinde küfretti..

Hakemin duyabileceği mesafedeki bu küfür arada kaynadı ama Gökhan, bir pozisyon sonra Tjikuzu'ya tekmeyi atıp hesabı kesti. Sonrasında Emre de siyahi futbolcuyu kafa kola almak istedi ama takım arkadaşları buna engel oldu. Sonrasında Tjikuzu ve Gökhan kırmızı kartla oyundan atıldı. Emre ise kurtuldu.

hadesperado dedi ki...

kaynak soran olursa diye: http://www.gazeteport.com.tr/SPOR/NEWS/GP_385886

Adsız dedi ki...

nazmi baba ne niyetle söyledin bilmiyorum ama en çok taraftar galatasarayımızda yapılan bütün araştırmalar sonucu bu çıkar o ezikler öyle öte dursun

sembolist dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Flying Dutchman dedi ki...

Şimdi ben blog yazarına bir soru sorayım. 3-0'dan 4-3'lük maçı da mı izlemedin bu minvalde. Orada biz 3-0 önde idik, Fenerbahçe geriden gelip 3-2 ve 3-3 yaptı. Yani bu lafa göre senin 3-2 iken televizyonu kapattığını varsayıyorum golü görmemek için. Ya da Falco Götz'ün 2 golüyle 2-1'den 3-2 kazandığımız TSYD Kupası finalini de görmedin. Zira Fener 2. golü attığında televizyonu kapatmış olman lazım.

böyle midir?

Nazmi Hasdemir dedi ki...

öyle değildir, anlamamışsın beni. Fener lehine maç kopmuşsa o maç benim için biter. benim fener maçıını izlemem için Fenerin rakibinin en azından berabere kalma ihtimali olmalıdır. Yoksa Fener 8-7 öndeyken maçını seyrederim ben.